Thursday, June 2, 2011

Berita mayat bayi kena campak tue... itu adalah kawasan tempat tinggal aku.

Berita campak bayi tue boleh korang baca disini  





Sakit hati bila aku dengar cerita pasal nie semalam. Rasanya, kalau orang yang campak bayi tue kena tangkap, mau jugak aku dan orang ramai campak sekali dia dari tingkat 5 tue. Mampus atau cacat, memang aku tak kisah dah.


7 comments:

Joy said...

gilosh la...sgt kejam!!

maszmadi said...

datang sini dari blog cheqna.....

huhu dasyat kan bebudak sekarang nie..

Iela Fazielah said...

jahat diaorg ni... kesian budak tu...

lagenda said...

YUP!!! sakit gila ati bila dgr berita tu smlm..dekat kawasan umah mas? Dah dpt lum tangkap setan tu? Kalo dah dpt tangkap, meh kita balik dia ramai2 plak..Vengongggggggg!!

UmmiUmmar said...

tadi pagi nak baca entry ni tp xkuar..skang dah ada..

sampainya hati buat baby mcm tue..isk..isk..

@ Mrs Maneh said...

diaorg ni memang dah tmpah tmpt duduk kat neraka jahanam nnti..

Princess Zezebel Lair said...

Adui lah, susah tau nak buat baby, senang2 je dia buang...kejamnya manusia sebegini..