Monday, June 6, 2011

Asal hari Ahad.... aku benci

Malam pukul 12.45pagi, dengan hati yang tak senang.. terpaksa tinggalkan Danish....


Berapa lama lagi yer nak tunggu? 2 tahun... 4 tahun... 6 tahun...


Kadang-kadang so fed up.




Danish dah nampak sikit titik fobia apabila kena tinggal. Walaupun aku lari pergi buang air... menangisnya macam kena dera.


Abahnya bawa jalan keluar kawasan laman, tak sampai seminit dah menepek kembali kat tepi aku.


Nak tidur petang, harus aku ada ditepinya sekali.


Cukup stress bila balik tiap-tiap hujung minggu sebab nanti akan geram kat diri sendiri kerana meninggalkan Danish.


Tapi kalau tak balik, baik jangan mengaku ibu. (Sebab dok kat KL pun bukan buat apa, tidoq, tengok TV, makan dan membesarkan badan)



Ok, maslina.... berfikiran positif sayang....





Geram aku tak habis-habis lagi kat orang yang campak bayi tue...!!!!

3 comments:

cheqna said...

sabar mas..
insyaallah pasti akan dipermudahkan segalanya nanti..

@ Mrs Maneh said...

sabar..sabar..

lagenda said...

mak doakan agar masalah jarak mas ni akan dipermudahkan Allah ya.

Mmg lazim la pangai anak2 begitu. Dia dah tau timing tu..kesian mas dan danish tu!