Monday, May 30, 2011

Boleh nampak ker?

Bila seorang lelaki kat ofis buat lawak pasal tuala wanita...

Lelaki: "Kan KOTEX ada buat tuala wanita baru. Siap ada corak lagi.... Nak tanya gak, orang boleh nampak ke  warna-warni kat dalam tue?"


Wanita-wanita: "Ko di harammm kan datang sini dah....."



Bila aku dengar member cerita, gelak besar aku. Betul jugak cakap mamat tue. Tuala wanita tue bercorak bagai tapi duduk kat belah 'dalam'... lebih baik pakai yang biasa punya. Orang bukan nak tahu pun...

Tapi pada pendapat aku, kalau dah suka keler maler. Pakai jer la...



Aku.... Aku tetap dengan Libresse. Kerana terkenan kan Adibah Noor pakai... Macam selesa jer.. :)

5 comments:

Joy said...

yela..libresse best..lawa la layout nih! seksi nye kaki ppuan ni..jelesss

Cik Kamoo said...

hahahahah ...tahu pun xda sapa tgk...ntah apahal kotex wat cmrtu

lagenda said...

ekeke..nmpk ke x, anngap ajelah semua tu utk kepuasan diri si pemakai. Hihihi..

Matjoe said...

thats marketing by kotex. mmg no point warna warna.

wah dah guna jenama yuna

Princess Zezebel Lair said...

Setia dengan sofy je..kdg2 je guna jenama lain termasuk kotex and libresse.