Wednesday, July 14, 2010

Good Morning....

Aku balik Penang Jumaat lepas...
Dah memang lazimnya aku tak merayau-rayau kat blog korang kalau cuti minggu... Kalau rajin dan ada masa terluang mungkin aku pergi menjengah...

Hari sabtu lepas aku pergi kenduri kahwin member ofis. Tak sempat jumpa pengantin pun, hubby ada kerja. Kami terpaksa balik awal, lagipun pengantin dok makeup lagi...

Hari Ahad... Aku dah dapat virus selsema... mak kena, hubby kena... kak ipar pun kena...
Dapat jer ubat... terlentok... Tak daya dah aku, nasib baik Danish ok... Dia pun tak kacau sangat aku...

Hari isnin, aku minta cuti, mak still tak sihat.

Hari Selasa pun aku cuti lagi, nak bagi mak betul-betul sihat. Akhirnya, semalam aku bertolak dari Penang ke KL... abah yang jaga Danish... mak dalam proses nak sembuh lagi...

Harap mak sembuh hari nie...

8 comments:

Sharinginfoz said...

semoga dah recover sepenuhnya...

honeylanz said...

virus selsema ni asyik ada aja kan sepanjang thn..kami pun br nk baik selsema ni...

ajjah said...

get well soon :)

do visit my blog ya :)

lydzar said...

kena makan vitamin C kot :)

Kancilbiru said...

selsema ni mmg letih tau...sebab nak soksek tahan lelehan tu yg letih...makan ubat semua yg lentok jer berkesan.. apa2 smoga mak hang sembuh dah ok..

maslinamansor said...

sharinginfoz,
saya dah... mak jer tinggal... hehehe

has,
kena selsema... lali mata kan. Ngantuk jer keja nya...

ajjah,
tq,

lydzar,
rasanyanya memnag tak cukup vit c...

nizaa,
harap2 mak sembuh cepat..

Lagenda said...

See..see..tgk kat shoutbox nun? mak dah ada instict yg mas x sehat..hahahaaa..

piewahid said...

ni dah boleh berblog ni, insya-Allah akan smbuh sepenuhnya...