Wednesday, July 14, 2010

Aku dah jumpa...!!!!

Aku balik awal Jumaat lepas. Pukul 3.15 aku dah cabut balik... Bas aku pukul 3.30 ptg...
Seperti yang dijangka, aku sampai kat Penang pun pukul 7 lebih... Pas tue terus pergi makan kat kedai berdekatan.

Dah alang-alang sampai awal, aku dan hubby p tengok wayang dulu... cerita favourite aku... Twilight: Eclipes...
Aku suka kat Edward... Taylor terlalu seksi, aku tak suka... hehehe

Sementara aku dok menunggu nak masuk wayang, aku nak p tandas dulu... buang apa-apa yang patut. Ternampak la sebuah kedai majalah.. nampak kelibat buku-buku komik...
Terus masuk.. dan akhirnya aku nampak hampir kesemua siri Komik Penyiasat Remaja Hajime Kindaichi...
Aku suka... aku suka... Teramat la suka...
Lagi bertambah suka, bila Ada sekali komik Sekolah penyiasat remaja Q... tak tentu arah dah aku... hehehe.

Hubby kata tak padan dengan umur, still nak baca buku kartun-kartun tue...

Eleh... Dia tengok cerita Naruto... Dragon Ball.. Ultraman... aku tak kata apa pun... (ada lagi satu yang hubby minat, aku tak ingat apa dia namanya...)


Kepada JUSCO Perda... lepas nie tiap-tiap minggu la aku ngadap hang...  Aku dah beli 2 - 3 buah yang aku tak baca lagi...

Pada yang tak tahu pasal komik Penyiasat Remaja .. pergi lah cari... perah otak nie nak memikir sapa pembunuhnya... Yeahhhh!!!!!

8 comments:

Sumijelly said...

sumi dulu suka baca yang siri penyiasata remaja bahasa melayu tu..dh lupa apa nama..hehehe

memang best tau...


Sumijelly.com

Sharinginfoz said...

ooo tengok wayang ya

lydzar said...

penyiasat remaja ni, Conan ke?

maslinamansor said...

sumi,
penyiasat remaja hajime kindaichi la kot...

sharinginfoz,
hehehe, berduaan dengan suami... :)

lydzar,
tak lah... lain

Lagenda said...

mak suker gak layan citer2 penyiasatan bdk2 dulu..apa nama buku citer yek..jap mak pikir. Ermm hah!penyiasat 6 sekawan- Penulisnya Enid Bulyton-Entah btl tak spellingnya.ahaks! siap simpan wat koleksi smpi skrg tuu...

piewahid said...

hehehe...
saya sendiri kdg2 masih layan doraemon, upin ipin dan bugs bunny....

zulkbo said...

Salam bertandang sahabat
moga hari mu di berkati
dengan kesihatan yang baik
dan gembira selalu..
suka belaka aok ke hensem ya?
hubby tak suka ke?he he..

Nazra~ said...

jusco bandar perda! dulu jenjalan kejap pn dah letih kaki. lenguh :(