Wednesday, July 14, 2010

Hajime Kindaichi

Inilah antara siri buku komik  Penyiasat Remaja yang dibaca oleh aku selama beberapa tahun tanpa jemu...
Yang lain kat rumah Penang, Sentul dan kat kedai Jusco Perda... hehehehe

5 comments:

piewahid said...

waaa.... entries kali ni mcm balas dendam sbb tak dpt berblog baru2 ni! laju je... :)

lydzar said...

mas duduk sentul?

owhh jusco perda, rindu kt kamu..

hihihih komen takdek kaitan ngn Penyiasat Remaja kan

zulkbo said...

salam..
katun pun katun la
layan jugak..he he

zue said...

masa zaman sek2 dulu mmg minat dgn komik, majalah gila2 mmg x pernah miss.

bila anak2 suruh beli buku2 komik dah x leh nak mengelak sbb tringat kita pun sama gak mcm mereka.

maslinamansor said...

piewahid,
ha'ah...

lydzar,
pernah pergi jusco perda ker?

waakumsalam zul,
betul2.... nak layan jugak

zue,
nak suruh anank mas baca jer komik mas nyer... hehehe