Thursday, July 8, 2010

HMC Phlow terkeluar... German kalah, Spain menang... Yess!!!

Semalam aku tak tengok pun Showdown 2010... Tertidor awal. Ngantuk yang teramat sangat...
Pagi tadi aku hanya tanya kat Ayu jer sapa terkeluar.  HMC Phlow....!!!!!
Aku cukup suka group nie... tapi nak buat camna, tak dak rezeki. Tapi untuk menjadi Top 4, bukan senang... so, taniah buat korang sekalian....
Wakaka... aku bergantung harap pada korang jer....

Pasal bola, seperti sedia maklum, jangkaan Si Paul da Sotong tue kebetulan tepat.... tak baik kata tepat. Sotong tue main tibai je nak duduk mana-mana. Pasukan mana yang bermain dengan cemerlang, itu lah pemenangnya. Tak dak kaitan dengan Si Paul tu...  Tapi kadang-kadang tue ikut nasib jer nak menang macam Korea Selatan kalah dengan Uruguay sedangkan kalau ditengok memang Korea Selatan yang conquer the game... Tapi nasib tak menyebelahi mereka...

Aku tak kisah pun sapa menang antara German dan Spain... Sebab aku sokong Korea Selatan jer. Pasukan lain aku tak minat. Jadi kepada pasukan yang menang... taniah aku ucapkan.

Dan kepada pasukan Congkak Quikbird (kat ofis aku)... Taniah kepada korang...

p/s: Kalau Spain kalah pun aku Yess jugakkkk....

p/s: Aku berharap sangat la.... Ayu kelentong aku yang HMC Phlow dah kuar....

18 comments:

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

kita sokong spain...hoyey spain ke peringkat akhir....catyok2

maslinamansor said...

anje,
tengok pula si sotong tue pilih mana... hehehe

zulkbo said...

salam..
nasib baik betul tekaan
si paul sotong..tidak tuan
dia goreng buat sambal la..he he

piewahid said...

hehehe... baca tajuk n3 mcm tak percaya je 'adik' minat bola. ye lah, kena jugak amik tau sikit2, kan... :)

Norasikin said...

Semua kebetulan je. Allah je yg tau. Suka tgok taik judi nyangkung bila kalah. hahahah

Sharinginfoz said...

tengok belanda vs spain final nanti

Sotong vs Akidah

velasrizal said...

memang spain deserved to win..

Jom Berkelah Di Teluk Cempedak

suri said...

Ahak..
dia kalah huuhu..smlam bagun gak tgok bola pastu tdo balik..kikiki..

suri skong poetugal tapi ptus hrapan tgh jalan..huhu..

penjejak maya said...

salam,

tahniah anda ada semangat asia..

maslinamansor said...

waakumsalam zul,
rasanya, bukan ada ura2 sotong tue diancam bunuh ker... hehehe

piewahid,
minat juga bola, suam2 kuku...

norashikin,
betul, itu semua kebetulan. Sy pun tak suka main judi2 nie... taniah bagi yang tertangkap...

sharinginfoz,
rasanya macam wajib jer tengok final nanti, kan...

velasrizal,
spain bermain dengan cemerlang semalam...

suri,
sokong portugal ker sokong Cristiano Ronaldo... hehehe

penjejakmaya,
waakumsalam, TQ

Lagenda said...

mak plak sukung england je, bila dah bungkus awal2, mak terus x henggin tgk bola dah!

kak ina kl said...

susah jgk giler bola ni..klu belanda tak menang pun tak per..janji msk final kann

touya said...

HMC Phlow tu apa akak ?

Kyuubi_85 said...

aku sokong brazil. Tapi awl2 dah kalah pula. korea and japan pun tak brapa menyerlah.. huhu

touya said...

Yeaaaaaaaaaaaaaaaa SPAIN menang !

Note :Bukan peminat bola

ila-ali said...

hubby suka spain menang...
Me...sebenarnya takde perasaan kat WC ni. Tak minat sebenornya. Tp bila gol suka gak join menjerit...hahaha

Belajar Inggris said...

wah sempet kaget
soalnya judlnya ada HMC nya

masalahnya blog saya

hmc.web.id

heheheh salam kenal aja

suri said...

Cristiano Ronaldo... hehehe pun blh juga kawanku..hehehe