Wednesday, May 12, 2010

Find Lady in Red, aku pernah terkena sekali...

Aku pernah terkena 3 tahun yang dahulu. Ditempat yang sama, ofis aku....

Pernah main game "Find Lady in Red" tak?
Game sebenarnya, tetapi menjadi titik nokhtah aku tak tengok dah gambar seram- seram nie.

Dah tajuk game tue "Find Lady in Red", aku tengok betul-betul kat skrin komputer aku. Nak cari perempuan tue punya pasal. Kiranya lagi 2-3 inci la muka aku nak melekat. Sekali engkau!!!!

Muka hantu yang keluar, package dengan suara mengilai....
Apa lagi aku menjerit sekuat hati, lari meluru ke Abang Lan. (Tak de aksi peluk meleluk yer...). Motif aku lari ke Abang Lan adalah untuk suruh dia tutup game tue...

Selepas tue, tiada lagi cerita seram-seram aku terdetik hati nak tengok. Sedangkan dulu aku tengok cerita Ju-On, macam tak dak perasaan jer....

Selingan...
Aku tak tahu lah yang "Lady in Red" ada kena mengena dengan Syaitan... Dan aku nak tahu juga apa kaitan "Lady in Red" dengan "The Arrival Pt 13"...?

7 comments:

zulkbo said...

salam mas
ha ha ha
terkena hang no
nasib baik tak pengsan
he he..

maslinamansor said...

Waakumsalam...
Tue first n last...

piewahid said...

salam mas,
xreti nk komen sbb tak pernah tkena cggitu. tapi kalau nk betul2 surprise, try klik sini:

http://en.tackfilm.se/?id=1265504505984RA48

maslinamansor said...

waakumsalam,
xmau... :)

pondokmerah said...

tak berapa suka main games

maslinamansor said...

pondokmerah,
kenapa?

mrs.ecam said...

pnah terkena...bnyk kali lak 2....mmg menjerit bg 1 opis dngo...malu weh...troma tau smpikn fobia klu nmpk email dr bebudak laki opis...dieorg mmg kaki dengki...huh hangin tol