Thursday, March 11, 2010

I Just Love Good Smelling People

Begini kisahnya....

Masa awal bulan pertama aku mengandung, hidung aku memang sensitif dengan bau- bauan...

Wangi sikit pun tak boleh....
Busuk pun tak bole....
Tak ada bau pun.... tak de apa-apa pun jadi.... hehehe...

Orang yang paling aku tak boleh dekat adalah Hubby.... Wangi dia... menusuk hidung...

Yang peliknya... masa bercinta, semuanya sedap dihidung....
(Eleh.... jangan dok jeling-jeling kat aku pulak... macam la korang tak penah bercinta....)

Sudah la aku duduk jauh dengan hubby (rumahtangga jarak jauh....)....
Jumpa pun sebulan sekali... tapi tak boleh dekat dengan suami sendiri.... hmmmm

Tup-tup.... masa aku balik penang aka kampung, bau hubby dah tak menyakitkan hidung....
Aku tanya macam mana boleh dah tak ada wangi menyakitkan tue...
Hubby kata tak buat apa....

Insan seperti aku mana ada rasa puas hati kalau bagi jawapan macam tue....

Cari punya cari.... selidik punya selidik....
Rupanya dia dah tukar deodorant baru....




Patut la bau lain....
Segar.... nyaman...
Hubby pakai yang fresh nyer...

I just love good smelling people....

Tambah-tambah suami sendiri kan....
Cuba lah korang try kat suami korang.....
Lepas pakai tak lepas dari dakapan.... :)

Jom la berkongsi pengalaman....
Sambil-sambil itu serta lah contest yang dianjurkan...

Untuk keterangan lanjut mengenai Project Alpha Season 2, korang boleh layari projectalpha
dan Follow for Facebook Project Alpha Season 2 at










Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS



6 comments:

CT NORAMIZA said...

hehehe akak plak x blh bau badan & peluh abg, dan2 tu rasa nak peluk x nak lepas2.. :) hehehehe

qaseh masyitah said...

Maslina,kalau masa anak 1st,saya memang nak yang baju en hubby yang dia dah pakai,lepas tu nak yang kain sekian,baju sekian.sampai naik pening roomates saya bau baju yang tak berbasuh tu. (ngeee..(saya perkahwinan jarak jauh masa tu)

piewahid said...

hehehehe...
xreti nak komen bila org2 pompuan sesama dia org bercriter psl cik abg masing2. angguk2 sengih aje la..

maslinamansor said...

kmiza: sekarang nie still xlepas2 lagi ker... :)

maslinamansor said...

qaseh masyitah: mas ingatkan baju anak jer yang suka di bau... baju suami pun...
Nie mesti kes rindu gila... :)

maslinamansor said...

piewahid: hehehe...
kita dengar jer apa pandangan wanita... :)