Monday, January 10, 2011

Nak tanya pasal seks tapi korang malu....

Senang jer... beli buku SOAL JAWAB REMEH -TEMEH TENTANG SEKS  TAPI ANDA MALU BERTANYA... complete..!!!

Sesuai untuk yang comfirm nak kawin, dah kawin dan dah lamaaaa kawin. Segala jawapan adakah ia ok atau tak ok.... halal atau haram.... semuanya ada.



Ohh... aku balut buku ini... Tajuk buku ini terlalu gempaq... wajib balut... hehehe




*Amaran keras kepada kekasih yang belum tentu nak kawin. Kalau korang nak beli pun tak guna. Buat seks sebelum kawin/nikah adalah haram....

10 comments:

mamasue said...

kihkihkih...skali orang lain teramik buku hang mas...kes naya...

maslinamansor said...

sue, xpe... sebab buku member... hihi

zulkbo said...

salam..
molek tu..
sapa yang nak kawin
belajar..idoklah panik
nanti malam pertama..he he

Hezesuze said...

wah siap balut tu.....kehkehkeh

erienz said...

wah ni terbitan yang terbaru ke? atau cetak balik sept buku permata yang hilang?

Iela Fazielah said...

rajin membaca... byk ilmu.. bgus2...

J.M.R said...

ni wat wedding gift pon ok gk kan..;-)

cheqna said...

cheqna pernah baca buku ni masa cheqna kursus kat ISM
kebetulan akak sebilik pinjam dari library..tak pasal2 cheqna terbaca tapi bagus banyak ilmu pengetahuan yang boelh diaplikasikan di jalan yang halal =)

Sharinginfoz said...

ilmu penting dah perlu diguna pada jalan yang betul

IronHeart2204 said...

jual mane buku nih..haha