Friday, October 8, 2010

Mak aku ditinggalkan....

Mak dah bujang. Abah dah tak dak kat rumah. Dengan berbekalkan beg tarik besar, abah melangkah keluar. Mak hanya tengok ja malas nak cakap apa-apa. Yang si Danish pun tiba-tiba jer bangun awal sebab perasan tok wan tiada disebelah.

Nak tak nak, aku harus juga balik hari nie sebab nak mengembirakan mak. Abah... Huh!!! Biar kan dia pergi. Sendiri nak pergi, kami tak halang dah itu yang abah nak...

Kepada mak, sabar lah yea. Mak maafkan sahaja abah tue. Tapi salahkan Si Air Asia kerana buat tambang murah ke Indonesia.

Selama 6 hari 5 malam, abah akan berada Indonesia. Pergi melancong bersama-sama kawan setua abah...
Bila aku tanya kat Indonesia tue nak pi kawasan mana, abah tak mau bagitau.

Huh!!! Tahu sangat anak dia nak kain-kain dari Bandung....

13 comments:

lydzar said...

bikin saspen je mas ni

Hazzy Ishak said...

memang suspen lah cerita akak ni

AngahSayang2314 said...

ooooo nak pi melancong la nieeee.... best gi la ikut hehehe

Iela Fazielah said...

itule pasal.. ila pun dah saspen.. rupanyer nakgi bandung... mmg best oooo

Nini D.. said...

hahahahha...lawak2..teman ingat nk pi mana tadik...

mama zharfan said...

teringat plak masa arwah ayah me masih hidup..dia pun ada gak ikut2 rombongan mcm ni..suka pegi jln2 dgn kwn2, mak me ok jer ..tp memori psl late dad akn buat me sedih..sorry terkomen sedey2 plak kat entry u ni ..

Hezesuze said...

caittt!! suspender jek uols nie...ingatkan abah uols mmg nk berpisah ngan mak uols...huhu

sekali tipah tertipu...hohohohoh

Zezebel said...

Aduuuuh.... terkujut dong siiii....
Ni entri memang terkejut beruk punya dari Maslina. 5 bintang sya bagi....

zulkbo said...

Salam bertandang lagi..
moga sihat selalu orang
di sini..di berkati Allah
jua hendaknya..kesian
mak....!

Sharinginfoz said...

nak melancong rupanya

Kyuubi_85 said...

ahaha.. saspen2.. airasia ni pun satu, bagi tambang murah mestilah org nak terbang.. hihi

maslinamansor said...

suspen kan... :)

suri said...

terkezuutt!!