Friday, October 8, 2010

Anak Vampire

 Mackenzie Foy
Credit pic from here


Comel kan anak Vampire nie.

Siapa yang mengikuti Filem Twilight, inilah anak kepada Bella (Kristen Stewart) dan Edward (Robert Pattinson)


Tak sabar aku nak p tengok....

13 comments:

cik goyos said...

comel sgt~~

Wansteddy Tales said...

dlm novel xde pulak kisah anak dorg yg dah besar (kot) ke aku yg xhabis baca :P novel ke-4 yg paling best. xsbr nk tgk bella transform jadi pontianak bersifat kuat :)

Fieza79 said...

mmg comey giler2..! mata nya yg tak tahan tgk tu...

lydzar said...

anak orang putih ni mmg mcm doll kan. kulit putih, mata berkaler, bibir merah...cun lah!

tak penah tgk pon twillight :D

Hazzy Ishak said...

tak minat cerita tu, suka harry potter

sahromnasrudin said...

salam..lum tgk lagi citer nie huhuhuhu

kak ina kl said...

tak tenguk pun cerita tu..

kat kl ni byk kerja ..tapi kalau malam bahaya..takkan kamu nak keluar kerja kat kfc ataupun mc d

Hezesuze said...

tak pernah tgok pun...tapi tau ler citer tu...

btw, cute nye ggirl nie...hehe

zulkbo said...

salam..
memang comel..
macam saya kecik dulu
he he...moga anda selalu
sihat Mas...

Sharinginfoz said...

ooo ni rupanya anak vampire ya

suri said...

kak mas klu saya hamil mau jer tagok muka nih hari2 heeeee...

btw pic tuh mmg ctik

Zezebel said...

Cepatnya dorang dapat anak besar macam ni. Hehehehehee.... Orang sabah bilang, "cumil"....

Sumijelly said...

tak pernah tgk pun citer tu...
huhuhuh

Sumijelly.com