Thursday, October 14, 2010

Haji

Aku ada pergi Bank tabung Haji beberapa bulan lepas...
Ternampak ada 1 pengumuman kat dinding dalam bank. Pengumuman tue pasal sesiapa yang daftar pergi Haji, boleh daftar sekarang...

Kalau aku daftar sekarang.... Tahun 2022 baru aku dapat pergi....

Hehehehe... ramainya orang dah beratur....

16 comments:

Damia Aleesya & Damia Ayunie said...

hah 2022??? lama gak tu menunggu...

Mama Zharfan said...

ye ke..nak kena pegi daftar jugaklah bila balik msia nanti :)

Hezesuze said...

oooo kiranya tak kisah ler kalo kita daftar awal ek...ingatkan daftar jek trus dapat pegi aji sbb tu tak daftar awal huhu

kalo thn 2020 weols dah 40an gtew...ahaks

CuTeMiUt78 said...

eemm 2022 ya.. eemmm lama lagi tu

J.M.R said...

mak aii..time tu malaysia dah capai Wawasan2020..MAYBE leh pegi ngn lebih selesa kot..

zulkbo said...

salam..
alhamdulillah..
moga sempat ke sana

Zezebel said...

Lamanya tu mas.
tarikh lain dah penuh ke?

LiFe KaMi said...

lepas tahun 2020..
semoga dapat kesana dgn baik..:)

Iela Fazielah said...

ila pun dah daftar... my turn gi haji tahun 2021 kalau xsalah... lama lg tu....umor dah 41 thn masa tu

Sharinginfoz said...

kena buat perancangan yang baik kan

azzey said...

maslinamansor: betol tu adik officemate akak keje kat Tabung Haji. dia ada bgtau...so blh le mula mendaftar, tp ade le syarat2nya.

zue said...

klu kat jb..daftar skrg 2034 baru dpt pegi..klu di conggak umur k.zue dah masuk 60an baru dpt pegi.
sempat ke tidak tu...

suri said...

umur pjg Insyallah..

AngahSayang2314 said...

eh ye ke??? nak gi daftar la nanti...

Joy said...

Insya Allah kita semua dpt ke sana ;)

Nini D.. said...

2022???!!!!..humang aii......