Wednesday, October 13, 2010

Bukan itu ku pinta....

Korang tahu kan yang abah pergi bercuti kat Indonesia... kalau tak tau, la nie dah tau la kan...

Abah kan pergi 6 hari 5 malam, tapi sekali pun tak call kami ataupun bini dia sendiri aka mak. Tiap-tiap hari aku call, memang la si perempuan operator tue yang selalu jawab...

Bila semalam aku try call abah... at last, dapat juga.

"Bila sampai?"

"Baru jer"

"Macam mana, ok ker? Bercuti sampai tak call langsung..."

"Ala, tak pe... Abah beli kat adik buah tangan... Jangan risau..."

"Haaaaa....?"

"Abah beli kat adik beg tangan sama dengan mak, kat eja baju ngandung, anak-anak lelaki beli baju... Seperti biasa kat cucu abah mesti lebih..."

Sabar jer la abah nie... Tak heran sangat buah-buah tangan tue. Cuma risau jer la, abah langsung tak call.

*Tapi dah beli tue.... aku terima sahaja...

*Abah... adik balik minggu nie yer...

17 comments:

eima said...

ala kesian nye ....
sabo je la ...
roaming mahai la ....
kesian nk kena byr bill tuh ...

AngahSayang2314 said...

syok sangat la tue lagi2 gi bandung memang syok sampai terleka macam angah gi awal tahun.
yg penting selamat....

azzey said...

maslinamansor: bl dh dgr suara br sng rs hati kannnnnn.....

My Little Diary said...

alaaa siannya abah tak call ek! tapi dah dgr sora tu kira ok lah kan? hehe

Fieza79 said...

roaming mahai wehh..hehee sb tu tk col kot..

manja nya mas dgn abah..beradik adik...hehee

mrs.ecam said...

vahh abah g indon ngan spe??? bercoti2 ek...besela klu dh suping smpi lupe nk call...tp bese pompuan jek gitu...heeeee hihihihihi

Sharinginfoz said...

yang penting semuanya ok, nak juga tahu kan keadaan kat sana

mamasue said...

abah dah selalu outstation kot...

suri said...

jln2 mmg suka heee...naka klu berdua kan..

Adyshariz said...

sama cam abah aku.. dorang ni tak risau mende,kita yg bagai nk rak pikir, takpelah mas asalkan selamat, doakan yg terbaek jer..

cheqna said...

muahahahaha mas
amboi terus nak balik ye..
sebab danish ke sebab beg ni???hahahaha

donny said...

moga perjalanan selamat sampai malaysia..

CuTeMiUt78 said...

eemmm takpe la.. janji dia ingat tuk semua

Zezebel said...

Mungkin ayah sibuk berjalan kot, takde masa nak call. Bersangka baik jer lar.

Lagenda said...

ala...adik rindukan ayah ye??
Mak pun rindukan ayah makkkkkkkkkk!!! Huaaaa...

suri said...

masa itu kasih mula bertamu d hti..

Hezesuze said...

ooooo rindu kt ayah rupenye....huhu