Wednesday, October 13, 2010

Danish, mama love you so much...

October 2009

Ini adalah gambar sebelum nak balik ke KL. Buat pertama kali nya aku tinggalkan Danish. Bila tengok gambar nie, aku rasa tak mau tambah anak lagi. Danish tak habis lagi aku manjakan, tetiba nak bagi adik baru kat dia, sungguh la aku tak nak.

Aku tak tolak rezeki kalau termengandung tapi buat sementara nie, fokus aku hanya pada Danish. Kasih sayang aku dan hubby hanya dapat dia rasa pada hujung minggu sahaja. Kesian...

Bercakap pasal masa bulan puasa hari tue kata nak bawa Danish datang KL. Seperti selalu.... Tak jadi. Reasonnya sama sahaja, mak dan hubby tak kasi.

Tapi aku bersyukur juga bila mak dan abah serta nizam, abang dan kak ipar tolong jaga Danish.
Setakat nie Danish jarang sakit. kalau demam sikit mak dan abah cepat-cepat bawa pergi Hospital. Pernah sekali tiba-tiba suhu  badan Danish tinggi, terus depa bawa Danish pergi hospital pada pukul 4 pagi...!!!! Tak tunggu siang hari dah. Sebab bagi mereka  bab-bab deman usah diambil ringan. Buruk padahnya.

Jadi setakat nie, asalkan Danish membesar sihat dan kuat. Aku dah bersyukur. Walaupun aku duduk jauh tapi Danish tetap dihati (sapa tak sayang anak woiiii...).

Abah Danish.... Errr.... Bila jauh-jauh cam nie, suami jatuh tempat ke-2... Peace No War...

7 comments:

azzey said...

maslinamansor: sama je nasib kita.....anak kat kpg.....bezanya aank mas kecik lagi..anak akak dh besor.....

lydzar said...

takper la, ada rezeki kang insya allah family mas dpt duduk bawah satu bumbung. tp mana tau rezeki baby 2nd ka, dpt transfer kerja tu :)

mrs.ecam said...

alah mas aku yg duk skali ngan ank ni g kje pong duk ingt ank kt umh jek ni kn plak la ko yg wiken jek jmpe ank ko kn....alhamdulillah la danish dpt atuk n nenek n org2 yg syg n leh jg die btol2 kn....demi rezeki n ms dpn die mas xpela berkorban skang ni kn....huuuuuuu

Amy Syaquena said...

salam...

comelnya baby danish...

jom join baby contest..
http://sinarraudah.blogspot.com/2010/10/cutest-baby-contest-bersama-sinar.html

Fieza79 said...

aloloo mesti la rindu rinduan sgt kan...ye la anak ttp no. 1 kalo berjauhan...hahaa majok hubby nnt..hehe

Zezebel said...

Cumilnya anak mas.
Nampak mas ni macam masih muda dari saya. Mesti sukarkan bekerja berjauhan dari anak. Tiap-tiap hari mesti kena dengar suara anak kan?

suri said...

haaa.. kesian apa anak buat kenag rindu dalm suara jerlah..

sabar mas mudah lagi usia tu..83 heee.. msh leh tmabh anak tuh heee...

hurmm..btw bby tu mmg cml apa nama penuh dia?

dok jauh2 ni jarang jaduh2 kanss