Wednesday, August 11, 2010

Standby awal-awal....

Apa yang aku standby awal-awal...?
Ini dia tiket setiap jumaat, pukul 5.30 petang, bertempat di Hentian Duta selama 3 minggu berturut-turut... Sepanjang Ramadhan...






Yang ini pula adalah tiket balik Raya. Kenapa aku ambil petang sebelum raya? Sebabnya aku nak cuti lama lepas raya... Direct seminggu.... Jangan kacau, aku nak p makan angin...


Lydzar ada tanya aku pasal Danish jadi atau tidak datang KL. Sesungguhnya aku masih lagi dok menaruh harapan supaya mereka ( mak dan hubby) memberi kepercayaan sikit kat aku. 

Mak tak mahu lepas kat aku lagi. Takut apa-apa jadi kat cucu dia...

Nak buat camna? Menderita la sekejap yer... :(

11 comments:

mamasue said...

bagusnya dah bt preparation,mas pun tak yah nak penat2 pi beli byk kali...psl anak mas tu,bersabar je lah,insyaAllah, doakan byk2...

Kancilbiru said...

to diaaaaaaa...bagus..preparation penting...

eMMe said...

naik bas senang, tak letih seharian memandu...selamat balik kampung in advance! heheheh...

Sharinginfoz said...

baguslah semoga semuanya dipermudahkan

piewahid said...

salam mas,
mmg tiket bas sempena ramadhan dan hari raya ni cepat abis. eloklah standby awl2. kang tak pasai2 danish nangis, abah danish meraung! he3

donnyien said...

sediakan payung selepas ehh..sebelum hujan.. :)

lydzar said...

mantap preparation :)

penat kan mas berulang setiap minggu. masih teringat lagi masa hubby sy pon dok berulang penang-kl..kesian dia..

byk bersabar ye

cheqna said...

wah..bagus mas ni

err...moga2 mak n hubby mas akan bagi kepercayaan la

Fieza79 said...

wahh suda standby awal..best nya nk balek kg..kita tak rasa kg dkt sini aje..huhu

suri said...

satu persediaan yang mantap sediakan payung siang2 mmg tepat pada wktunya..huhu..

Sumijelly said...

eemm... semoga nanti pulang dn balik dgn selamat...



Sumijelly.com