Friday, August 6, 2010

Salah satu sebab dipanggil wanita murahan...

Minyak Wangi...


Bukan sebab pakai minyak wangi, wanita dipanggil wanita murahan.... tetapi jikalau korang atau aku pakai minyak wangi yang bau wanginya boleh dari semeter orang lain bau, itu dikatakan murahan...

Faham tak?
Contohnya,
Korang ukur setengah depa korang, kalau minyak wangi korang melepasi lingkungan setengah depa tue... korang dipanggil wanita murahan...

Walaupun minyak wangi korang  pakai tue sebenarnya mahal punya....


p/s: harap-harap wangian aku tak melepasi lingkungan itu...

p/s: bukan aku yang cakap... tapi penceramah penampilan tue yang cakap

p/s: Tak faham lagi.... Nanti aku cerita lagi... Aku dah nak balik Penang...bye

7 comments:

lydzar said...

hehe mas balik penang dulu, kang dah sampai boleh citer panjang lg pasal ni

nk kirim char kue teow telur dibasuh ngn mee udang sg dua, satu boleh hehehe

kidding!

Lagenda said...

hah?? Mak x pernah lg dengor gitu..nnt citer pnjg lebor ye..

Hezesuze said...

uiks cepat kasi sambung citer sal minyak wangi nie....huhu

Sharinginfoz said...

apa-apa pun pandai2 le pakai minyak wangi... jangan timbulkan hal lain sudah bila kita pakai perfume tu

zulkbo said...

salam..
macam tu ke??
wangi untuk hubby udahlah
ni dalam selimut siap kentut
lagi..tapi bila di luar spray
minyak wangi sekati..he he

eMMe said...

paham..takot2 nnt boleh menarik org2 yg berniat jahat kan...tak payah pakai satu botol...hheheheh...ye ye je Me nih...

suri said...

suka pakai dedorant..klu kat umh bru pkai myk wangi..heee

avon adalah kak..lain brg tak pnah try