Friday, August 6, 2010

Pengumuman...

Aku dah balik dari Mesyuarat PUSPANITA...

Fuhhh, best engkau!!!


Pengumuman sebenarnya adalah berkaitan

Anniversary contest by Maslinamansor

Pada pukul 12.00 malam, sebelum 10 hb Ogos, contest akan ditutup secara automatiknya. Jadi percepatkan penulisan korang untuk menyertai contest ini.

Hadiah, InsyaAllah lepas hubby memilih mana yang berkenan dihati. Pemenangnya akan diumumkan.

Jadi kemungkinan pemenangnya boleh la dapat MP3 dan mendengar Ayat ayat Cinta Al-Quran dalam bulan Ramadan ini...


InsyaAllah....

7 comments:

mamasue said...

alhamdulillah...bagusnya hadiah...tp mamasue tak masuk contest lah...sbb tak igt apa yg papa ckp lomantik2 kt mamasue.nt,setiap org yg dgr ayat al-quran tu,mas pun dpt pahala....pandailah u!

mama zharfan said...

dh ada nama me ;)
one winner only rite? sengit tu...ramai jugak contestants nya...moga2 ada rezeki me ;)

suri said...

tahniah pada smua sb smua peserta mmg sporting belaka :)

Nini D.. said...

alhamdulillah..
moga si pemakai yg mendengar dapat pahal & si pemberi jugak dapat pahala bersama..Amin

Nini D.. said...

alhamdulillah..
moga si pemakai yg mendengar dapat pahala & si pemberi jugak dapat pahala bersama..Amin

Iela Fazielah said...

xsabar tunggu ni...

E K A said...

me ada possibility nak menang taj