Thursday, August 26, 2010

Harap maaf...

Macam semalam juga, telefon kat bilik aku dah berbunyi pukul 7 lebih lagi... Nak tak nak, jawab gak...
Internet Down... Oh, tidak. Ini adalah gara-gara elektrik terputus kat ofis aku hanya dalam 1 saat jer... Terus ditendangnya power server tingkat 2... huhuhu

Kerusi aku pun panas sekejap jer. Tue pun pukul 12 lebih sampai pukul 2.20... Aku tidur masa tue... Letih... kononya la... hehehe. Pas tue sambung balik kerja...

Tapi bila aku dok buat kerja, tak rasa nak membebel apa pun. Rasa seronok pulak. Dalam hati aku kata, duit gaji aku masuk pun tak kan rasa sia-sia... Lambat sikit nak habis... Kalau tidak... cepat jer mengalir. Memang makan maggie jer ujung bulan... ( eh, mana ada!!! tengah bulan pun makan gak)...

Jadi maafkan aku la sebab tak sempat nak jejak kaki kat blog korang. Sibuk sangat sampai ke petang. Sekarang nie still kat Ofis. Tapi bukan buat kerja, aku tunggu kawan. Dia ada kerja tak siap lagi...



*Dah tinggal sipi aku punya pahala puasa aku hari nie... gara-gara tengok udang Kak Ina KL masak...

6 comments:

Iena said...

seb baik pahala posa tinggal sipi dari batal terus! hehheheee...

Nini D.. said...

sipi-sipi tu bagus...teman?...lansung xpose!

Adyshariz said...

posa sipi-sipi..hehe aku kene blajor dgn ko ni..

Zezebel said...

Kasian.
Tempat saya, jam 9am baru genset (generator) dibuka. datang keja jam 8am, panas jer kat opis tiada aircond.

LiFe KaMi said...

pas ni kena standby kipas tangan sng digunakan bila emergency...hehe

zulkbo said...

Salam bertandang lagi..
semoga sihat orang disini.
tak pe..utamakan yang penting
dulu..