Thursday, May 27, 2010

Selalu hari jumaat... tapi kali nie hari khamis...

Selalunya kalau hari Jumaat jer aku suka... Tapi hari nie lak aku suka... kenapa yer?

Khamis.... Khamis....

Asalkan bila jer aku nak balik Penang, seharusnya aku suka... Wahhhhhhh... heehehehe.

Kepada Has, selamat enjoy anniversary kat Langkawi. Minggu nie kan..?

Kepada maya... Selamat balik kampung...

Kepada yang lain-lain. Kalu tak balik kampung. Selamat la membersihkan rumah...
Tak pun pergi la anak beranak, pakwe makwe, suami isteri tengok wayang. Cerita Shrek...

Cerita Shrek kali nie sesuai untuk orang yang berumahtangga dan baru nak bina anak tangga...



Danish..... mama balik nanti, pastikan Danish meraung dan berlari-lari dakap mama... Abah, takyah dakap pun takpe!!!

6 comments:

Kancilbiru said...

aku? selamat belajar..selamat test...demm!~ huhuhu

maslinamansor said...

nizaa,
nasib hang la...

zulkbo said...

salam..
selamt bercuti pada yang lapang..he he..hang tak balik bercuti ke mas?

piewahid said...

salam mas,
slmt pegi & balik. slmt bsama kuarga. gunakan mase emas sbaik2nya..

nak tanya, betul ke ayat ni:
"Abah, takyah dakap pun takpe!!!"

hihihi...

qaseh mas said...

salam maslina;
"Kepada yang lain-lain. Kalu tak balik kampung. Selamat la membersihkan rumah..."

akak yang pasrt ni.hi hi.dan tambahs atu lagi,kena pergi kenduri doa selmat jiran mak,kena pergi kenduri kahwin jiran mak juga.tapi rasanya akak wakilkan suami akak je kot.:)

Sharinginfoz said...

apa yang penting happy kan balik kampung

Segmen Kenali Blogger: Eyriqazz