Thursday, February 11, 2010

Oh... Times Square... I'm coming...

Nampak sangat xpenah pegi....( xpe... asal aku penah jejak sekali kiranya aku dh tau skit2 shopping kompleks kat KL nie...)


Tetiba semalam teringin nak p tengok movie... xkisah movie ape... asalkan aku leh masuk panggung...


Aku pegi ngan Dhuha... dia tanya nk pegi ngan ape... aku kata la, naik keta jer la.... Dhuha diam jer... Si Izul lak nyampuk... "ko nak tgk kt time square kan... pegi naik motor la..."
Aku xpaham kenapa xleh naik keta pegi sana....


Aku ngan Dhuha balik rumah aku dulu tukar baju... Wayang start kul 8.40pm, jdi sempat la kami mandi manda dulu.... N bergerak kul 6pm.... Ketika itu lah baru aku sedar kenapa mesti naik motor.....
Jammmmm..... (nak kata ape... kata lah.... aku bukan nya org KL).... Jalan apa yang jam pn aku xtau... yang aku nampak bangunan tabung haji....

N nasib baik gak la Dhuha yang bawa motor... pandai selit menyelit... kalau aku... (bayang kan...)


Sampai kat sana.... aku jakun jap... tapi berlagak xjakun (ye la pelanduk masuk kampung katakan....)
Tp cuba korang bagi aku The Mall atau Sogo... comfirm akau expert!!!!!!


Kami beli tiket cite Avatar.... (eleh, aku tau la korang penah tengok dh... jangan dok blagak sgt)
Aku tengok Avatar 3D tau!!!! (sbb aku nak lebih dr korang... Hmmmm)


Sementara nak tunggu kul 8.40pm... kami cari makan dulu... perut aku dh masuk angin n sakit kepala... Tengahari aku makan maggie kotak jer....
Jadi makan malam harus lah Nasik.... tp dek sbb aku xnampak nasik yang boleh bagi aku terliur... aku ikut Dhuha makan kt Subway....



Bungkusan dia kemas, sayang lak nak buka mula2 tue....




Aku tengok mcm biasa jer roti nie... ye la, bayar sampari 11 hinggit (mahal tue...)
Tapi bila dh skali tokak.... (skali lagi aku jakun.....)



Sedapppppp....... lazat...... rugi aku ambil kecil jer.....
Berbaloi la ngan kesedapannya....
Sila lah pegi try....

Oppsssss..... ada masa lagi...
Kami melencong pegi kedai buku BORDERS
Kami baca buku pasal Serial Killer... Siap ada gambar lagi....



N trend aku skrg nie... mesti nak gatai tangan gak beli DVD...
Kali nie DVD Jepun... "GOKUSEN"
(Malam nie baru nak tengok...)



Kami balik wayang kul 11.50pm... Sungguh la lewat.....


12 comments:

CuTeMiUt78 said...

at least dpt gak jejak kaki ke time square kan

maslinamansor said...

hehehe... malu.. :)

CT NORAMIZA said...

mas, utk next week ada show lg x? beli tiket online ker? :)

maslinamansor said...

beli on the spot...
Rse nyer ada lagi... :)

Mama_Aqish said...

hu..hu...lama tak pi time square....sedapnyer mamam....

maslinamansor said...

roti itu sungguh menyelerakan... :)

HafizChan said...

jalan tun razak...& kat simpang tabung haji tuh, jalan tuh bertemu ngan jalan ampang = tempat jem paling best dalam malaysia...


Subway my fav!

maslinamansor said...

o, ye ke... masuk terowong... betul x...?

me 2...!

touyakaruma said...

Owrr gokusen dah tengok

maslinamansor said...

best kan...
yg sequel nyer dh tgk ker?

touyakaruma said...

yang kedua belum , yang pertama dengan ketiga dah .

maslinamansor said...

aik.. tertinggal yg kedua...?
nie balik penang nak beli lak sequel nye kat 'hong kong' dvd... murah skit.. :)