Tuesday, February 9, 2010

Sape lebih *emo*...? XY atau XX....?

Kalau aku jawab dua2 boleh x...?


XX menunjukkan *emo* dengan muka....

XY menunjukkan *emo* dengan pebuatan...


Kes 1:

Tapi kenapa lak kalau clash... si XX tue mesti terlebih sudah...? (bunuh diri tue... jangan memain...)
Yg si XY still maintain cool tetapi sebenarnya berlobang dihati.... (betul ker...?)


Kes 2:

Baru2 nie kuar berita si XY kerat jari si XX sebab ingat si XX curang... (xpasal2 kan...)
Tp kalau si XX yang tau si XY yang curang.... (penah dengar cita pasal isteri kerat *tuttttt* suami dia sbb nak kawin lain)....
Jadi yang mana lebih tragis....? (dua2 aku xmo!!!!)


Kes 3:

Kalau kat tempat makan.... si pelayan lambat nak ambil order....
Si XY mesti dah nak belah...
Si XX lak dok tunggu jer.... tapi bila pelayan nak ambil order mesti perli pedasssss kat pelayan tue kan... " Nak buka kedai ker xnak adik oiii" (itu aku la... comfirm mesti aku perli punya... dengan muka manis sekali...)

Bak kata pepatah aku... XY ker.... XX ker.... sama jer... Namun aku akui gak la kadang2 XX nie memang *emo* terlebih sket.... Sket jer tau...!!!!

Apa kata korang... hangpa... semua...?



13 comments:

touyakaruma said...

Hahaha semua orang emo jer

maslinamansor said...
This comment has been removed by the author.
maslinamansor said...

pandai pn.... :)

kenwooi said...

emo is not fun =P

kenwooi.com

maslinamansor said...

:)

Sharinginfoz said...

hmm kalau bab lambat ambil order tu chow aja pi tempat lain.... tak perlu perli2 tapi kalau dah order lambat juga tunggu ajalah...

Siapa Nak Promo Blog???

Jom Beriani Insaf

Apasal Perlu Iklan????

maslinamansor said...

mas mmg jenis menuggu sampai datang... :)

HafizChan said...

Lah ingatkan XXX tadik...ahaha

CuTeMiUt78 said...

emo?? eemmmm

maslinamansor said...

hafizchan: xxx tue aper?

maslinamansor said...

cutemiut78: emosional.... aaaaaa....

HafizChan said...

ehehe...takde pape

maslinamansor said...

aik!!! mesti pelik2 nie... :)