Friday, February 12, 2010

Skill.... Khayal...

Masa aku pegi Times Square, aku naik motor ngan Dhuha... Seperti yang aku kata... nasib baik la Dhuha yang bawa motor... kalau tak... terlekat kat tengah2...

Aku mmg xpandai cilok... tambahan lagi jalan yang penuh sesak... aku xterdaya...( ayat org lemah...)

Kelemahan ku.... jalan raya Jam....
Kehebatan ku.... jalan raya kosong... hehehehe... (yg nie semua org hebat... )

Cite nie lebih kepada kehebatan Dhuha membawa motor... Hubby aku pn kalah rasa nya...
Kami naik motor aku... kalau motor yang nipis2 tue aku xtakut sangat kalau dia bawa... tpi motor aku motor skuter.... macam gabai skit....

Bila dh cilok mencilok... aku rasa macam xlepas jer nak lalu kat Jalan jam... takut terlekat atau tergores keta org.... mau2 lagi keta mahal....
Sepanjang nak sampai kt Times Square, hampir 20% aku buka mata.... yg selebih nya aku pejam....

Bila part nak balik rumah.... sudah semesti nya Dhuha gak kena bawa... (aku mmg xtau jalan...)
Kul 12 mlm... mana nak ada keta sangat...

Masa tue... tetiba aku berkhayal... aku naik ngan hubby aku mse mula2 bercinta dulu.... best nya rasa... ngan udara sejuk (masa tue apa yg Dhuha cakap aku xberapa dgr... Leka jap...)
Macam nak dakap jer si Dhuha... tp xsama kan... (hadoi... tetiba aku leka lagi sambil menaip.... yea, menaip...)

Tapi khayal aku kejap jer bila Dhuha xsempat nak elak lubang... Terbantut..!!!! nasib baik aku xterlepas baju Dhuha yang aku pegang bagaikan telur dihujung tanduk..... sipi jer aku pegang...
Aku mmg macam tue... aku peluk Hubby and abah aku jer... yg lain... seperti diatas la aku pegang....

Berbalik kepada Dhuha... Tq kerana menemani akak menonton movie... Lain kali kita pegi lagi yea... Makan kat Subway....


P/S: Aku rasa mmg ramai wanita yang ada skill hebat2 sama ngan penunggang lelaki....
Tp naik ngan lelaki lebih secure la kot.... Lelaki nie kuat skit (aku xtau dr segi ape... tp kuat la)


5 comments:

Unknown said...

Amboi sempat berangan lagi erk masa naik motor ?

maslinamansor said...

ingat masa bujang... :)

Unknown said...

Haha teruskan berkahyal

Unknown said...

laki memang kuat sebab makan ubat gegat :D

maslinamansor said...

gegat...