Tuesday, February 2, 2010

Mitos atau Fakta...? (yg xkawin lagi xberapa digalakan... :)

Ada satu perbualan antara M... A.... S.... (nama dirahsiakan...)

M(seorang lelaki)

A dan S (seorang wanita)



M : Dh scan ker baby ape nanti...?

A : Dh.... doktor kata mungkin perempuan...

S : Ha...!!! yang engkau dok tanye orang... kau ble lak nak dapat try lagi....

M : Xmau dh.... kalau aku nak, aku kawin satu lagi.....

A : Kenapa lak...?

M : Dh semua anak perempuan.... kalau ngandung lagi mesti anak perempuan gak.... ( si M mempunyai 4 orang anak perempuan)

S : Macam mana hang tau yang kalau hang kawin lain dia leh lahir anak lelaki...? (nyaring jer bunyi nyer)

A : Tah....!!!! Bukan ker lelaki penentu jantina.... XY....

M : Try la dulu.... :)

A : Selalunya yang aku tau ...nak dapat anak lelaki.... Si perempuan cepat 'klimaks'....
Nie mesti kes bini hang 'lambat'.... hang 'cepat'..... (haaaa....)

M : Mana ada....!!!! (xnak ngaku)... Aku lamerrrrrrr.....

.............................................................................................................................................

Aku pn xtau betul ker tidak skill cam tue.... Perbualan diatas tue.... usia depa 37 ke atas....
Aku pn baru tau jer.... aku tukang dengaq cite jer.... ( betul!!!! aku xtipu)

9 comments:

touyakaruma said...

Saya budak bawah umur lagi .. so no komen walaupun dah baca . Ngeee

maslinamansor said...

sila delete ur memory tau...:)

CuTeMiUt78 said...

ooppsss....

honeylanz said...

tak tau pulak.. mitos ke apa.. tp so ahkak dah ada 2 anak lelaki...ahaks... ;)

maslinamansor said...

cutemiut78: oppsss 2... :)

honeylanz: kita try girl lak nnt yea... :)

Kyuubi_85 said...

betul ke tu... tak caya la..

maslinamansor said...

akak pn tak tau... :)

HafizChan said...

kurang faham...cepat2 ni semua apa eik :p

maslinamansor said...

hafizchan:
kawin ker belum... klu belum xyah tau pn xpe...:)