Thursday, February 18, 2010

Aku sememangnya bukan peramal.....

Kalau dua tiga hari lepas panas terik... tetiba semalam ujan.... Rahmat... :)
Allah swt nak bagi sejuk kan dunia sebentar...

Opis aku mmg tertutup... Kawasan larangan... Susah nak cari....
Kena lak bilik aku keliling dinding... xde pn tingkap2... Jadi aku pnxtau apa yang berlaku kat luaq...

Seperti biasa kul 5, aku nak balik (aku bab2 balik.. comfirm sharp!!! kecuali ada keja xsiap)
Izul bagitau kata ujan.. aku p la jalan kat lobi, tgk ujan dh reda ke belum...
Ok... xde... jalan jer basah skit....

Aku pn start skuter... perangat enjin jap.... ok, aku chow.... dengan galas beg kat blakang, beg galas tepi kat depan... (aku kan baru balik dari kampung... beg beriban ler...)

Aku agak xde la ujan... langit pn cerah lagi...
Sangkaan ku meleset gak.....

Tengah2 jalan... ujan....
Nak tukar pakai baju ujan.... mmg la bukan aku...
Nak tukar masa bawah jambatan (tempat org seperti aku bersinggah)... mmg bukan aku
Malu... banyak lelaki... :)
Pakcik2 lak... kalau abang2 or adik2 ok gak.... :)
Senang cita... Nama jer lelaki ... jangan harap la aku nak berenti..... itu mmg aku.....

Tambah lak ngan baju dh melekat kat badan... xkuasa aku...

Alamatnya memang aku bawa motor sampai kerumah... nasib baik Netbook aku xbasah
Kalau x... basah la duit aku kena hanyut bulan nie....

Cuma hasilnya... hingus aku ada balik... Cittt!!!!

Aku sememangnya bukan seorang peramal....


7 comments:

Mama_Aqish said...

sekarang ni musim tak menentu kan...kengkadang hujan kenagkdang panas...ape2 pun rahmat dri Allah

maslinamansor said...

Apa pn bersyukur kepada Allah swt..

cik EPAL said...

Alhamdulillah :)

maslinamansor said...

Amin... :)

Eyriqazz said...

get well soon...

Kancilbiru said...

hingus ada balik? duit hanyut ke klinik tu. tak pun farmasi.hehe

maslinamansor said...

Eyriqazz: tq

Kancilbiru: xp klinik... melabur kat famarsi... n beli tisu banyak2... :()