Friday, February 19, 2010

Kimchi Ramen.....

Jom makan kimchi ramen....

Lama dh aku dok ngidam nak makan ramen nie... tambah lah dengan perisa kimchi.... Hussssss...
Bertambah2 lagi, aku dok tengah gila cite korea... tengok depa makan pn terliur.... dengar lak cite kak fiza makan kimchi ramen nie sedap.... lagi membuatkan aku mengeliur..... (banyak sungguh liur2 nya)... hadoi......

Ehhh.... halal tau!!!!! Halal Malaysia lagik.....
Kalau negara lain aku kureng percaya.... ada negara tue 50 halal... 50 xtau halal ker x... (nak tau negara apa... korang carik sendiri dalam blog aku...siap gambar lagi....)



8 comments:

Shykin said...

uik..sedap ke?.. rase pe?
hehe.. sy folo awk.. hhehe.. sudi2lah kiranya.. :)

maslinamansor said...

org kata sedap... :)
thanks...

cheqna said...

nak try gak r..pos sini satu!!!!!!!!!

ekin hamid said...

weh..yoko sedap?cam megi kew neh?

maslinamansor said...

cheqna: meh alamat... :)

Ekin: Sedap... aku baru try... xmacam megi... lebih kepada mee....

Sharinginfoz said...

apa benda tu macam mee maggie ke???

Sogo Sale Lagi….

Surat Pada Santa???

maslinamansor said...

kategori maggie gak cme tekstur lebih kepada mee...
ikut tekak mas... mmg sedapppp... :)

CT Hajar (ajmaz) said...

kat mane nak dapat kimchi ramen ni..asyik tgk je dorg mkn lam cite korea..^^..teringin nak rasa jugak..tapi kat mane nak dapat erk??