Thursday, January 7, 2010

Movie best2 yg penah aku tgk...

Movie yg aku penah tgk yg blh aku bg markah tinggi2 n suruh korang p beli...
( boleh ker?)... tiada paksaan....

Cite paling kelakar n boleh ingat setiap karekter dlm movie adalah....

'Blades Of Glory'




Aku boleh tgk movie nie berkali2... gelak xterhenti2... Memang ada banyak funny movie tp yg paling aku ske tgk movie nie...



Kalu cite sedih smpai ke endding... nie ha....

'1 little of tears...'



pic

Ada 2 jenis... 1 movie... 1 lg bentuk drama... Aku prefer drama lgi...

Cite nie korang kena standby tisu kt sebelah... menangis jer memanjang...
Cite nie based of true story.... klu korang ada masalah, korang leh tgk cite nie sbb cite nie mengisahkan kegigihan seorg remaja perempuan.... mesti korang xleh lawan budak tue....

2 buah cite yg aku ske tgk berulang2 kali.... yg suam2 kuku aku tgk skali jer...

2 comments:

Anonymous said...

2-2 belum tgk lagi.... tp has x leh thn gelak bila tgk shoolin soccer...

maslinamansor said...

yg tue pn best gak...