Wednesday, January 6, 2010

Aktiviti semalam...

Balik jer dr keja... xtuju mana dh, balik rumah jer sbb ada program nk p Giant kt Maju Juntion...

Kan aku dpt kupon RM 100 tue....

Balik jer rumah, aku tgk danish n mak dh ready... come jer... (sori, xde pic)
Aku pn tukaq bju gak... apa barang nk p shopping pakai bju kurung... nanti aku kena ber'silat' ngan si danish tue... xke xelok pakai bju kurung terkangkang...terkoyak....

Kecian kt danish... ujan mse smpai kt maju juntion... nk xnak redah jer la tp seluruh badan danish alas ngan tuala... danish selamat...tp mama hampir nk kuyup ...

Siap2 beli barang (semua brg danish jer...mama xleh tumpang pn voucher tue), kami pn p la makan kt Pizza Hut...

Haa.... mse nie la aku kne terkangkang terkoyak nyer... Danish xmo dok diam (sbb nampak sup cendawan tue)... danish pn nak gak jdi aku pn celup2 je sudu dlm sup kasi danish rasa skit (bleh ker....?) bkn nk rasa skit2... nk 1 sudu terus... haa... nie xleh jadik... aku kne dokong bru mau dok diam....

Aku pn suruh la mak aku ambil salad siap2... bleh aku suap buah2an kt danish... mak aku p la ambil.... skali mak aku ambil daun salad... tomato... tembikai susu... jambu batu... mana la danish nk boleh kunyah... alahai.....

Danish lak dok minta2 nk makan...ble kasi susu xnak lak... aku pn kodek2 salad tue kot2 ada yg boleh dimkn danish... akhirnya jmpe gak red bean... aku lenyek2 pastue suap kt danish.... bru nk dok diam... hmmmmm.... baby sapa tah....

Lepas jer makan, danish ngamuk lagi... aku tau sbb ape... ngantuk la tue.... dokong dia gne baby carrier... xsmpi 5 minit pn... dh tdo....

Habis kt Maju juntion singgah lak kt Sogo... mak aku nk beli travel bed... sbb danish skrg nie rancak dok merangkak... asyik jatuh... jdi mak aku nk bentang kt ruang tamu supaya cucu dia xla sakit ble jatuh... sayang cucu beb...!

Kul 9 lebih kami pn balik.... penat.... tambh2 lgi aku... sampai 'ghebeh' bahu...

4 comments:

Unknown said...

memang ghebeh :D

maslinamansor said...

:)

Anonymous said...

xpermah masuk maju junction :(

maslinamansor said...

xmasuk pn xpe... mas masuk sbb nk p Giant jer... :)