Monday, December 23, 2013

Karma

Assalamualaikum,

Status sekarang masih di Kuala Lumpur....
Di komputer dan tempat yang sama....

Balik keja pun macam biasa, cuma aku selalu ngelat p  SOGO dulu. Nak dekat pukul 6.30 baru nak balik rumah ambil Darwisy.

Sekali tu, aku dah siap membeli barang dapur. Perut dah mula bunyi. Oh... itu bukan tanda lapar ya. Bunyi yang macam tak tahan nak bendung dek perut dah. Lalu aku membawa diri ke tandas berbayar SOGO.

Masuk je tandas, ok.... boleh tahan la bersihnya. Tapi tak sempat nak berbuat apa-apa. Air pancur dari tandas sebelah kanan terkena aku.

Aku: Woi!!!!!!!

Si Dia: Sorry.... Sorry....

Aku takdak lah marah sangat pun. Cuma terkejut air tu ja.... Tapi aku punya "terkejut' tu terover sikit.... Pasti si dia takut gila.............

Lalu aku pun kembali membuat "urusan" aku kembali.

Dan bila aku nak tutup air pancur..... Zassssssssss........... Air kuat pancut ke arah sebelah tandas kiri aku.

Si Sesiapa: Woiiiii!!!!!!!!

Aku: Sorry..... Sorry....

Dalam keadaan ketakutan gila.... aku cepat-cepat keluar.........

Karma....

2 comments:

kak ina kl said...

salam ramadhan dari akak sekeluarga. lama tak update nampaknya

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)