Tuesday, May 10, 2011

Sanggup habiskan duit buat video call semata-mata nak tunjuk benda tutt jer...?

Cerita nya memang tak dak hujung pangkalnya. Tau-tau member aku dapat video call. Dia tak nak jawab, tak kenal. Satu lagi sebab... Takut. Dah la tak kenal, siap buat video call lak.

Jadi jalan selamat, member aku mesej.
Nie siapa?

Tiada jawapan..... tiada balasan mesej...

Tapi, dia buat
Video call lagi....
Member tak nak jawab


Video call lagi....

"Jawab jer, ngadapkan hset tue ke dinding" aku kata. Lepas tue aku pergi dapur.
Masuk jer balik bilik... nampak la member aku nie kesat air mata....

"Kenapa?"

"Dia tunjuk dia punya, kakkkkk"

"Cilakoi punya budak!!!!"

"Kalau dia call lagi, report jer polis."
Dan aku rasa, semalam pun 'budak tak cukup akal' buat video call lagi...

Jadi, aku dan member akan tunggu dia call lagi sekali untuk rakam supaya ada bahan buktinya...




p/s: tak pasal-pasal nak rakam lak ko punya 'TUTTT', cisss


p/s: Ker tak payah bahan bukti? Report cam tue jer?

7 comments:

Kancilbiru said...

masa dia buat video call tu korang rakam dengan kamera ke apa ke yang boleh rakam video. baru boleh buat report polis..

aku pun penah kena dulu. dah buat report, polis dah panggil sekali org tu cakap masa panggilan tu, dia tggai henpon dia kat umah. maybe kawan2 dia yg guna...caitt....

cheqna said...

pergh...bongok punya orang...
report polis jela...

maslinamansor said...

nizaa:
target mmg nak buat cam tue. Tunggu jer budak tue call nanti. AWAS!!!


cheqna:
kalau budak tue memang ada jodoh dalam lokap... dia call la nnt.. hehe. Akan ku bawa ke hosp

Iela Fazielah said...

gilor... ada gak org mcm tu yek... kalau ila abaikan jelah...

InaAchik said...

eeee... memacam tau!
org camni kite potong jer dia punyer tut kasik anjeng mkn!

LiFe KaMi said...

report je ,dari no phone tu da bole trace tapi lg bagus ada bukti biar duk dlm penjara,tak senonoh punya budak..

Princess Zezebel Lair said...

gila seks punya kerja tu...adoi...kesian kawan yang terkena tu..