Friday, September 24, 2010

Kepada Pemenang hadiah misteri... Maslinamansor

Lama gak aku dok cari hadiah yang sesuia untuk diber. Dan akhirnya dapat gak.

InsyaAllah, kemungkinan hadiah akan di poskan minggu hadapan. Kemungkinan juga akan sampai minggu hadapan juga...

Hadiah nya...?

Bila hadiah dah sampai kat korang, baru tahu apa dia... :)
Nak buat cam na... Nama pun hadiah Misteri...

11 comments:

Nini D.. said...

bertuah la sape yg dpt hadiah misteri tuh.... :D

Hezesuze said...

wah apakah adiahnye uols??

eima said...

tak menang pepe ...huhu...

jom join my GA

http://mysweetzlife.blogspot.com/2010/09/giveaway-teka-fahim-pegang-ape.html

Adyshariz said...

misteri sungguh..hehe..tahniah sape yg dpt..

Zezebel said...

Ni kena suruh panggil penyiasat sendirian ni untuk menyelesaikan hadiah misteri. Hehehehe.....

azzey said...

mas: janji hadiah! misteri pon misterilah..:)

Sumijelly said...

hadiah misteri??
bunyi misteri la...hik3

Joy said...

misteri sungguh hadiah nye ;)

Fieza79 said...

misteri...sape la yg bertuah tu...

lydzar said...

sy antara pemenang hadiah misteri tu kan :D

akan ku bongkarkan misteri itu nnt

mama zharfan said...

tak sbr me nak tunggu hadiah misteri tu :)