Monday, August 16, 2010

Sudah berapa turun...?

Dah berapa berapa korang turun berat badan...?

Aku.... Aku... Rasanya macam dah 3kgs.... hehehe
Bangga... bangga...

13 comments:

Kancilbiru said...

timbang kat umah aku rosak...mencik la...

maslinamansor said...

nizaa,
beli baru...

fmunyraz said...

maintain. ehehehehe :)

Sharinginfoz said...

hmmm tak kira pulak

mama zharfan said...

byknyer turun..jeles2
me tak de penimbang kat umah :P
tp nak timbang gak nanti2 :)

penjejak maya said...

salam,

tu baru beberapa hari puasa kalau abis sebulan bayangkan la penurunannya hehe..

zulkbo said...

salam mas..
saya naik kut..
almaklum..makam malam

Hezesuze said...

uiks lebih kurang 1hari 1kg turun ek?? wow!! hebat tu...ngeee

weols tak timbang pun tp rase cam badan ni ringan jek huhu

LiFe KaMi said...

aku maintained lg cuma bini jer naik skit maklum le mengandung..

Mr Bear & Cik Kacang said...

sy ni takot gle nak timbang berat!
x bleyh terima hakikat klu makin kurus sbb sy ni da mmg keding je! hohoho..

J.M.R said...

makin naik ada la kot..heheheh

J.M.R said...

makin naik ada la kot..heheheh

zezebel said...

Salam perkenalan.
masih sama juga ni. Hehehehehe....