Tuesday, August 17, 2010

Filem orang muslim tak sesuai tengok....

Ini lah dia. Semalam pergi The mall kat kedai Speedy, ambil gambar.

Maafla, kamera tak bermutu tinggi....


Dan inilah cerita nya....

GREATEST STORY EVER TOLD...

Tak tahulah apa cerita yang belum kita tahu....
Murah jer DVD nyer tapi aku lak takut nak beli. Takut tak boleh terima kenyataan apa yang diceritakan. Contohnya menghina Islam...

Errr... Ada sesiapa dah tengok cerita nie?

8 comments:

lydzar said...

cover DVD macam cerita pasal Muslim kan..ntah2 mmg ada penghinaan terhadap Islam kot nih..

eMMe said...

Ye ke Mas? Mas tak beli ke? Me nak gak tau...

cheqna said...

filem orang bukan muslim tak sesuai tengok???
betul ke tajuk mas ni???

maslinamansor said...

cheqna,
hehehe... jap2 tukau tajuk...

Sharinginfoz said...

ada jugak cerita yang ada tag macam tu kan.....

Suami Idaman

Lagenda said...

provok je kot? ce la tgk dulu! pastu kita sama2 discus.

Adyshariz said...

takpe mas, lepas tengok ulas kat sini, nak gak tau knape org muslim dilarang tengok..pelik kan..

CuTeMiUt78 said...

eemmmm citer ni ke.. tgk macam ada unsur penghinaan islam