Thursday, August 5, 2010

Di usia 84 tahun tetapi masih gagah diranjang...

 PIC dari KOSMO

 Mengikut pengasas Playboy Hugh Hafner, pil perangsang Viagra memberi beliau tenaga selain pengalaman dalam melakukan seks...

Beliau pernah tidur dengan kira-kira 2ribu orang wanita sepanjang 84 tahun ini. Betapa gagahnya dia di kamar tidur yea...
Selanjutnya baca di kosmo

Kepada lelaki kat Malaysia nie, jangan la gedik nak pakai viagra... guna jer pengalaman untuk kekal gagah... Banyak lagi supliment untuk kuatkan tenaga batin... Tongkat ali tue ada. Pakai jer yang tue. Biar lambat 'up'... tapi asalkan kekal sihat...

10 comments:

mamasue said...

wek....gelinya...

Fieza79 said...

hikk mcmh ehh..omputih segalanya hebat belaka...! untung la sape nya asben omputih..hikk

zulkbo said...

salam,
bila dah terlalau mewah
pasti takut nak mati
orang tua ni..

lydzar said...

wakakakka dia ukur dapat tidur bersama lebih 2ribu orang pempuan tu sebagai hebat la eh..

apsal la org tua ni tak kena HIV eh :P

eima said...

lydzar
die pakai bj hujan kot ..haha

3² tuh awek die ke..cam kembar je ..
sama je rupe nye ...
klu haku tak hingin nk ehem² ngan die .. kerepot pastu byk kedut² geliss..pliss la ...

awek² main ngan die pun sbb duit je tuh....

suri said...

orh mlyu kena cari formula yg bagus utk keintaman suami nd istri..

nurKN @ Nur said...

ho3..n3 panas..siap de free advice lg..pepun tul kate mas..xyah cr viagra bgai..xpsl2 nayake bdn..ank bini yg kna tmpias..

n.b:cek label trlbih dahulu..hu3

Lagenda said...

Isk..isk.. hrp2 lelaki melayu jgn le jd mcm dia nih!

Tp, bknkah ada org2 tua ckp, nafsu lelaki nih ttp ada selagi dia mampu angkat sebatang cangkul..klu dia mampu angkat cangkut, maknanya dia mampu la lagi!

azzey said...

maslinamansor: hape yg 'up' to ina? ha3...jgn up & down dh ler.....ooppppsss...jgn marah....

Jard The Great said...

aaahh.. die gila seks kott