Thursday, August 5, 2010

Cara-cara Hisap Syabu...

Wah... jangan dok mengada-ngada mencari cara nak hisap syabu kat blog aku..

Blog aku suci dari sebarang dadah...


Kepada anak-anak muda atau pun tua yang teringin nak hisap syabu, tolonglah tinggalkan angan-angan korang. Tak kisah kalau menyusahkan diri sendiri tetapi masalahnya, ia akan memberi masalah kepada orang lain... Insaflah....

5 comments:

J.M.R said...

wah..buta apa diorang tu..ada ka cri cara isap syabu kat sini..lawak pon ada...

piewahid said...

laaa... xde eh?
tsilap baca tadi mas.
ingatkan cara2 isap susu, rupa2nya syabu!

p/s- bagus utk lencungkan trafik dia org. kurang2 kena dgr 'khutbah' mas dulu

Sharinginfoz said...

benda ni pun ada, kelakar kan

penjejak maya said...

salam,

banyak lg bende berfaedah boleh buat..

zulkbo said...

salam mas..
akhi piewahid..jahat aok yek?
he he..nape sampai ke ngisap
syabu lepas ke blog ni Mas?