Wednesday, July 28, 2010

Tandas Seringgit...

Semalam lepas jer makan Pizza Hut, perut dah memulas... Bukan pasal Pizza tue aku rasa... Mungkin sebab makan terlalu banyak.

Jadi nak melepas lah dulu 'hajat' dekat Mall. Siap-siap kuarkan 30 sen, sekali engkau... nak masuk kena seringgit. Aku bayar jer la tanpa kompromi. Tak tahan dah beb!!!!!

Masuk-masuk.... patut la seringgit. Dah ubah suai tandasnya. Bersih pun bersih.
Yang lain nya sekarang nie adalah, dulu tisu kena beli yer kengkawan... sekarang dah ada siap-siap dalam tandas.

Hasil tangkapan seorang jurugambar tak profesional...






























Ok la seringgit. Nasib baik sorang... Kalau ramai-ramai, pakat tahan perut tunggu melepas kat rumah...

p/s: Mahal, janji bersih... xpe kan...

8 comments:

lydzar said...

ktmana tandas seringgit ni? mahal nyer

suri said...

hoho.. mcm vvvvip la pulak kak ku di cas sbgtu hu..

adeh pasal pa mhal sagat letak 50sen oklah ..

masuk kejep jer bukan nak dok dlm tu pun adehh...

baik ok.puas hati klu tak bersh mau kena sumpah kans heee

Hezesuze said...

ishh kira mahal jugak tu...patutnye 50 sen sajork...huhu

Sharinginfoz said...

memang mahal tahap gaban ni

cheqna said...

setuju =)

AngahSayang2314 said...

apa yg penting bersih & tak bau busuk kan????

salam singgah sini hehehe jom kalau rajin singgah ke rumahku
i follow uuu

zulkbo said...

salam..
tak heran lagi..
kat KLCC rm 2
jangan tak caye..

piewahid said...

masih mahal tapi masih boleh diterima akal kalau bersih dan 'terdesak'. hehehe

p/s- pernah jumpe yg 5 hinggit di garden's midvalley, KL. terlopong 1 family!