Thursday, July 29, 2010

Berita hampir gembira

Kalau tak dak aral melintang, Danish akan tinggal dengan aku pada bulan puasa nie...

Tanggungjawab aku hampir lengkap dengan menjadi ibu setiap hari dan bukan nya setiap hujung minggu...

Tapi tue la, tak leh harap sangat dengan kepala hotak hubby and mak. Depa senang sangat bertukar fikiran...
Namun aku harap kali nie menjadi la...

Err... Linda..
Ada lagi tak kosong kat nursery rumah kita...?

14 comments:

cheqna said...

wah..bagus bagus...=)

lydzar said...

harap2 dorang tak bertukar fikiran..seronoknya dapat peluk anak hari2 nnt kan :)

Lagenda said...

mesti rutin mas akan bertukar 100%. semua mesti kena pikirkan ttg danial tu dulu.

ayah,ummi, farish said...

wah...mesti best kan...saat2 yg ditunggu2....moga gembira...

Hezesuze said...

haruss jadual sudah berubah kan...huhu

pizet said...

tahniah2...pasni blk keja blh berulit dengan anak...best tu

suri said...

kasih anak pasti d sudut hati ibu..

Kancilbiru said...

aku doakan depa tetap keputusan dan tak ubah fikiran...hehehe

honeylanz said...

Insya Allah..best..mmg sedikit penat tp tak terasa la sebenarnye... pandang aja muka dorang..ilang semua penat tu

touya said...

lepas nie kena kurangkanlah berblog ... bukan selalu leh jumpa anak .

Sumijelly said...

wah...jgn la bertukar fikiran..
biar susah dn senang mcm mana pun..
kita lah yang menjaga... sbb sok2 derang dh besar x akan ada ungkit mengungkit..huhuhu

tp memang seronok melayan anak tau....

Sumijelly.com

[-suziey-] said...

erkk..sori honestly kt xtau kisah hidup awk..hehe so xtau la rupenye skang ni xdok ngn anak ke? hmmm byk soklan nk tnaya tp xpela..hehe nyebok jek:D ape pun..slmt menjadi org yg sibuk..hiks:D

[-suziey-] said...

ooooo ok paham dh..ur hubby kat penang..u kat kl..hehe..br baca ur profile td:D

azzey said...

ardinihumaira: mmg sedih..sayu.... bila anak jauh di mata.....kekadang tetiba je airmata menitik teringatkan dia...mudah2an awak & anak akan dok skali ye..

p/s: faham kerana mengalami.....sob3...