Monday, June 21, 2010

Pening-pening tanda nya.....

Dari semalam sebelum aku balik dari Penang aku dah rasa pening-pening.
Sampai ke pagi nie aku pening lagi. Walaupun begitu aku gagahi juga... (perh... macam nak p berjuang...)

Sampai jer ofis, aku makan nasi lemak + 100 plus (mana nak cari pepegi ngadap air gas). Kul 8 aku tumbang tido atas kerusi sampai kul 9... tanpa ada orang call atau datang ke bilik (eh, jap tadi Mr. Khor datang , kan....)

Pening-pening salah satu tanda orang nak ngandung kan...?

Tak de makna nya aku nak ngandung... Aku mengadap durian + pulut + santan = Mashyuk....
Makan tak ingat dunia dah...

Padan la... Risiko nya aku tanggung sendiri yer...

Ada sesiapa simpan Panadol tak... Aku nak satu....

7 comments:

cheqna said...

amboi..makan tak hengat tu la...
x pe..rest la k

Kancilbiru said...

cepat pegi minum air kelapa...nanti okla tu...

zulkbo said...

salam mas..
kalau tak ngandung
baik periksa doktor..
makaan byk sangat
takut high blood pressure
naik jer..

mrs.ecam said...

haa tula ms malantak x ingt aku...kan dh pening2...hikhik...perghh mmg terliur la dngo durian+pulut+santan...huwaaaa nk jugakkkkkkk

mamasue said...

adeh...terliuq....sedapnyaaaa...pening pun tak pa

sYaFiQa said...

mmm....sedap punye pasai....
hehehee

maslinamansor said...

cheqna,
nie dok tidoq2 ayam... hehehe

nizaa,
nanti aku p cari...

waakumsalam zul,
hubby pun suruh p check takut darah tinggi...

mrs.ecam,
aku lupa...

mamasue,
pening tak hilang2 lagi nie...

syafiqa,
biasa la... tak ingat dunia dah...