Tuesday, June 15, 2010

Hati kau memang kering....

Pernah korang melihat kemalangan jalan raya? Aku rasa rata-rata orang selalunya akan memperlahankan kereta untuk tengok kemalangan tue kan... Dan ada juga yang 'sanggup' berhentikan kereta semata-mata untuk 'menolong' tengok...

Ok, tak pe la tue... Dah tabiat...Memang ramai pun orang macam tue pun... Tapi hati kau memang kering dan tersangat-sangat la kering apabila orang dok kelam kelabut menolong menyelamatkan mangsa, kau pun menolong juga 'menyelamatkan' barang-barang mangsa... Apa motif engkau?

Tak dak hati dan perasaan sungguh!!!!
Sudahnya mangsa trauma dengan accident kau tambah pulak dengan mencuri barang-barang... Tak tahu lah nanti, kalau kau yang accident. Aku takut siapa pun tak mau tolong...

5 comments:

mamasue said...

eee...nampak ke ade org tgh mencuri tu?

maslinamansor said...

mamasue,
bukan mas yang kena tapi orang ofis yang kena. habis hilang barang2 dalam kereta dia. Sparepart2 pun xde...

ayah,ummi, farish said...

ader jugak ekk org yg nk ambik kesempatan camtu..patutnyer tolong..nie gi mencuri lak..jahat betul..mcm2 ragam manusia nie

mrs.ecam said...

ish yeke...tp pe nk heran...dlm dunia ni mcm2 org ade....biarlah org yg curik tu dpt balasan setimpal....huh

Kancilbiru said...

gila ka apa? ambik kesempatan...huhuhu