Monday, June 7, 2010

Corat coret

Tiada apa yang aku nak ceritakan apa yang terjadi hujung minggu lepas... Aku cuma...:


Sabtu

  • Datang ofis, meneman Ayu. Padahal bukan dia suruh teman pun. Aku yang offer diri nak ikut...
  • Pergi The mall, untuk habiskan apa yang murah kat Parkson tingkat 3 tue... ( Aku tak beli apa pun, menjamu mata jer lebih.. Ayu yang shopping)
  • Melantak kat Warung Pak Tam. Aku sure sedap sebab anak tekak aku mengatakan yea... sedap
  • Aku pergi beli barang kat Ong Tai Kim nak buat speggheti untuk hari Ahad.
  • Buat julung kalinya, aku menaiki tangga dengan mengendung barang-barang sampai ke tingkat 11. Saja nak excercise. (Padahalnya, lift rosak)
  • Seperti hari-hari biasa, aku mesti naik penimbang. Dan beratnya masih sama.. Maintain...

Ahad
  • Bersemangat bangun pagi untuk masak speggheti
  • Makan sambil melayan cerita Taiwan
  • Kemas bilik dan lipat baju yang dah dibasuh hampir 2 minggu
  • Tidoq selama 3 jam tanpa henti... Gilos...
  • Makan malam KFC (padahal nak boikot Israel tapi p telan gak KFC... cisss)
  • Malam, aku tak boleh tidoq sebab teringatkan Danish... ataupun sebab aku tidoq terlebih waktu siang....

4 comments:

zulkbo said...

salam..
lama dah tak ke ONG TAI KIM
tu..dulu selalu dating sana
he he he..

maslinamansor said...

waakumsalam...
haa.... dating kat ong tai kim...?

Kancilbiru said...

tgkat 11? gila semput..ni klu tak slim gak tak tau la..hehehe

maslinamansor said...

nizaa,
tak kan kurus nyer kalau sekali jer naik tangga sampai tingkat 11.