Thursday, May 13, 2010

Motif apa yang dia tempek benda tue....

Masa on the way pegi keja, aku tersempak dengan sebuah keta VIVA. Aku tak perati sangat apa yang ditempeknya. Tapi aku rasa pasti sangat yang si pemandunya adalah wanita yang berisi....

Jadi apa motif hang tempek sticker tue....


"NO FAT CHICKS ALLOWED"


Maksud tersirat kot....

p/s: member yang nampak sticker tu

10 comments:

honeylanz said...

pernah terbaca : i'm fat, u ugly, but i can diet "
bunyi nye mcm tu ahh... dah terlupa...double meaning tu ;)

maslinamansor said...

Has,
mas pernah dengar ayat tue tapi dalam BM kat FB...

qaseh mas said...

salam Mas
saya setuju dgn honey.maybe double meaning

zulkbo said...

salam..
ka ka ka..
maksud dia sorang jer
muat dalam tu..tambah satu
lagimau pancit tayar..
he he he..

Sharinginfoz said...

saja aja nak dapat tarikan kan.. anyway congrats menang contest project alpha 2

http://www.facebook.com/notes/project-alpha/project-alpha-ruumz-daily-contest-winners-day-1-10/113279642047346

maslinamansor said...

Qaseh,
sebenernya nak kata yang lain tue. Betul la kot double meaning

maslinamansor said...

waakumasalam zul,
betul jugak yer... :)

maslinamansor said...

sharinginfoz,
dia menarik minat mas....

terima kasih sebab bagitau. Mas tak tahu pun hehehe

Kancilbiru said...

wahh menang contest? tahniah tahniah..

maslinamansor said...

nizaa,
tq... tq...