Friday, April 23, 2010

Kerana Project Alpha jer aku still ada Facebook... boleh aku kata macam tue...?

Aku create akaun FB sebab aku nak tengok member aku punya gambar.. sapa dia..? Jawapan nya adalah MAM.( sebab dia letak gambar Fash Sandha-dia memang minat suam2 kuku kat Fasha).

Pastu seterusnya ada ramai kawan added aku as friend. Aku pun ada Add juga.
Lagipun motif aku main facebook nie pun memang mencari kawan... nak kongsi gambar... life kawan2 lama...

Tapi aku dah lama kelamaan dah jemu sikit dengan FB. Kalau korang baca entries aku sebelum nie, mesti tahu kenapa aku dah jemu.

Medan FB dah jadi macam "perang tapi tak sua muka"... Don't you guys agreed with me...?

Bila ada post yang panas2... ada lak yang ada tukang bagi hangat lagi...

Ada kawan yang berlapik cakapnya, aku boleh terima tapi kalau semacam maki hamun dicampur lak dengan backup "yang baik"... jadi meleret kes tue...

Sebenarnya bukan pasal Project Alpha jer aku still ada FB. Kawan2 lama aku, still aku nak connect... kawan2 sekarang nie pun aku nak tau cerita nya....

Tapi sekali lagi aku ulang.... jangan guna FB untuk tunjuk ketidakpuasan hati melampau....
Setakat cakap " aku sedih", "aku geram kat sorang tue" it's ok.

Tapi bila dah masuk maki memaki, sumpah menyumpah... pikir lah sendiri...
Dan aku mengaku, memang aku tak berani nak nak tegur dalam FB tue pasal ketidakpuasanhati yang melampau itu. Karang aku yang kena balik.

Sekian...

2 comments:

Sharinginfoz said...

saya punya tak update sangat... hmmmm entahlah suka-suka aja ada fb

Kancilbiru said...

aku pun...haha...aku dulu delete dah pastu sbb contest ja sign up balik. aku tak minat la FB..tah kenapa..