Saturday, March 6, 2010

OT di hari sabtu...?

Aku sekarang nie bersidang dari ofis.... sungguh cekal nak datang ofis, bangun awal sedang kan korang masih lagi mengapuk tidoq kat katil.... toto atau lantai.... jeles aku...!!!!

Kenapa aku mesti datang ofis... kenapa....? gaji aku sudah cukup...!!! (walaupun sebenarnya duitku dihujung taduk) xteringin aku nak buat ot, ok....!!!

Tak de makan nya aku datang ofis sebab nak buat keja...
Nie saja teman member datang ofis walaupun dia ajak pun.... aku yang ngada nak ikut...

Boring duduk rumah.. tak tahu nak buat ape ( baju aku belum sidai kat rumah... aku malas...)
Datang ofis main internet.... tengok DVD cite Bethoven Virus.... baca komik.... n main gym... Itu mengikut perancangan aku la....

Kami dua orang jer kat ofis... guard ada la... tapi kat luar...

Kalau member aku p toilet... aku ikut sama... mana mahunya aku dok sesorang....
Walaupun aku nie tak percaya sangat ngan benda2 alam ghaib nie tapi bulu aku meremang gak la kalau dok sesorang kat tingkat 2 nie.... aku pun tak tahu sebab apa...

Lagi satu sebab aku nak ikutmember gi ofis... aku ajak member aku p masjid india.... nak cari baju...

harap2 dapat la yea... Susah nak carik saiz aku nie... saiz 2ss (cisss... xboleh blah...)

6 comments:

Kancilbiru said...

selamat bekerja dihujung minggu...hehe tadi ingat nk OT gak. pastu bangun lambat, pastu memasing laki bini liat...tak dak maknanya OT la tu..
Sertai Contest Aku & Kancilbiru!

maslinamansor said...

xot pn... dtg ofis jer, ngikut member

♥SYAFIQAH ♥ said...

la ingt siyes ot tdi..hehe :)

piewahid said...

tu pun sejenis ot jgk, kan...

maslinamansor said...

syafiqah: boring dok rumah... :)

maslinamansor said...

piewahid: yea, ot yang xdapat duit... :)