Monday, March 1, 2010

Berhenti.... Oh, tidak....

Pernah aku discuss dengan hubby macam mana life kami...
Yea la... dok jauh2... Apa masa depan nya...

Aku minta hubby aku pindah datang KL tp dia kata takut xsesuai dengan kerja baru...
Yang aku lak dh minta tukar tp tak diluluskan....

Kata putus hubby (bukan aku yer), dia kata aku berhenti kerja... balik kerja kat kampung...
(Ingat senang2 nak letak jawatan dalam gomen... silap2 aku kena 'banned' )

Mak lak tetiba macam ada deria ke-enam... macam tau2 jer hubby aku minta suruh berenti kerja kalau xdapat tukar...

"Adik, kalau xdapat tukar kerja kat sini.... jangan lak nak berhenti kerja....? Bukan senang, kalau swasta xpe la... ini kerajaan...." mak pesan...

Aku pun tak nak berhenti.... tapi kalau hubby suruh gak macam mana...?

Harap2 hubby aku tak cakap dah pasal hal nie....

8 comments:

honeylanz said...

huhuhu..mmg dilema kan..


# yg dah 7 thn pjj ;)

maslinamansor said...

has: mmg dilema pn..

apa... 7 tahun pjj

cik EPAL said...

np kene banned pulak? huhu

Sharinginfoz said...

yalah susah juga kan.... memang dalam dilema...apa lagi sembahyang istikarah le...

SK-II OK Ke???

Duit Sekolah Anak

maslinamansor said...

Ada la....

maslinamansor said...

sharinginfoz: Terima kasih...

CuTeMiUt78 said...

eemmm memang payah kan.. takpe.. insyallah satu hari pasti ada penyelesaian

maslinamansor said...

cutemiut78: InsyaAllah... mudah2an