Monday, February 8, 2010

Cuti2 Port Dickson.....



Welcome to Eagle Range Resort.....

Aku sajikan gambar2 jer la dulu....

tempat tido aku...
(cam tue la aku datang.... cam tue la aku balik keadaan katil nya.... percaya lah....)



Antara kemudahan yang disediakan...

Aku pn main gak memanah nie... tpi asyik tersasar sahaja.... (ini bukan kelebihan aku...)

Yg gambar bawah... acara yang selalu sangat aku tunggu2....



Sedap dan murah.....!!!!! Sila lah pergi makan kt Medan Ikan Bakar kuala Sungai Baru.... melaka.... Dijamin Sedap... (Mengikut anak tekak aku...)




Pergi ker Eagle Range nie... aku p bersama member se opis... ramai gak la join... Best pn best.... cuma dia punya penyambut tetamu tue macam tengah PMS jer.... masam....
Tp tabik kat Budak2 Housekipping.... senyum memanjang....

Setakat ini jer la cite aku kat sana...... syok gak konvoi2 nie yea.... :)



8 comments:

honeylanz said...

acara makan-makan sememangnye di tunggu kan..heheheh sedapp sehh

maslinamansor said...

mmg sedap kat situ... makanan dia fresh....

Mama_Aqish said...

wah bestnyer...selalu tengok jer sambil lalu2 kat situ....best gak ek...

maslinamansor said...

mmg best mama_aqish.... kalau bwe budak2 mesti diaorg ske... mcm permainan ada... kuda, memanah, go cart.....

Sharinginfoz said...

seronoknya bercuti... nak pi jugalah, kena tunggu budak2 cuti sekolah..... dah lama tak bawa jalan2...

Siapa Nak Promo Blog???

OK ke Kekasih Lebih Satu????

Perlu Ke Duit

maslinamansor said...

tempat nie mmg sesuai untuk bebudak....

CT NORAMIZA said...

mas, konvoi ngan sapa tu? kmiza kenal ke? :) hehehe...

maslinamansor said...

bebudak opis gak... tp geng kite xde pn...