Wednesday, December 16, 2009

Sometimes....

Sometimes....

Aku teringin nak bangun lewat sbb xdanish xmo tidoq2 lagi....

Aku teringin nak bangun lewat2 malam sbb nak bancuh susu kat danish...

Aku teringin slalu nak balik awal, ambil danish dr nursery....

Aku teringin nak bertekak2 ngan danish setiap hari...(danish kdg2 ske merenek nk dokong)...

Aku teringin nak tengok muka danish setiap hari wlpn dok nangis....

Aku teringin nak rasa letih menjaga danish...

.
.
.
.
.

Sometimes....

Aku xnak tengok setiap kali masuk opis, bke je komputer tengok gambaq2 danish...

Aku xnak balik keja, xtau bt ape....

Aku xnak termenung sambil teringatkan danish....

Aku xnak balik setiap minggu jumpa danish... aku nak setiap hari....
.
.
.
.
.

Sememangnya....

Aku nak tengok muka danish setiap hari....

Tp apakan daya, biar hati aku yg tersiksa....

7 comments:

mynameLINDA said...

sabarla kak.. linda paham situasi akak.. tp nk buat mcmn kalau dh melibatkan keluarga kan.. serba salah..

CT NORAMIZA said...

mas, sabaq tau, x pa, insya-allah x lama lg tu. kalau boleh, bincanglah elok2, kalau kmiza pun x blh mcm tu. mmg rasa kosong ja

maslinamansor said...

linda: kmas dok sabaq lgi la nie... semlm tu dok tggu linda ambl zakuwan pn sbb dok teringat danish la tue...

k.miza: syok ble akak dok cita pasal ke'nakal'lan rifqie

mynameLINDA said...

xpelah, kalau rindu2 an kt danish dtgla tgk zakwan.. hihihihi.. kalau ade danish, blh dorg berkawan kan?

maslinamansor said...

bleh jerrr.... :)

CuTeMiUt78 said...

eemmmm actually belum tau situasi sebenar.. tapi cam blh rasakan apa yg berlaku.. harap tabah la ya

maslinamansor said...

InsyaAllah...