Thursday, July 22, 2010

Peringatan untuk Malam Jumaat....

 Untuk yang dah kawin dan sesiapa gatal ( tak kawin ) nak buat 'projek baik' malam nie... Jangan sampai jadi macam nie yer...


LUBECK (Jerman): Sepasang kekasih cedera selepas terjatuh dari tingkap sebuah rumah pangsa ketika terlalu leka mengadakan hubungan seks, semalam.
Pasangan itu yang menjalin hubungan sulit ditemui berbogel di kaki lima selepas tergelincir dari tingkat satu bangunan berkenaan.
Jiran berkata, pasangan itu sering bertemu di rumah pangsa itu untuk memuaskan nafsu masing-masing.


Seorang daripada mereka berkata, penghuni di situ mungkin jarang terserempak dengan pasangan terbabit, tetapi selalu terdengar suara dari rumah berkenaan ketika mereka berasmara.


Polis berkata, pasangan itu leka berasmara di tepi tingkap sebelum wanita yang bersuami itu gagal mengimbangkan diri dan akhirnya terjatuh bersama teman lelakinya.


Walaupun ditemui berbogel, wanita terbabit menafikan dia berasmara, sebaliknya sekadar ‘bergurau-senda’.


Akibat kejadian itu, hidung pasangan terbabit patah, selain cedera pada kepala dan muka.
- Agensi



Sumber dari MYMetro

Untuk orang kawin- Buat lah berpada-pada... jangan menggangu ketenteraman jiran-jiran... hehehe
Cari 'port' baik, jangan dok tepi tingkap...

Untuk orang tak kawin - JANGAN DOK BUAT MAKSIAT LA!!!!!!

Sekian...

JOM JOIN CONTEST

18 comments:

cheqna said...

hahahahahahahahaha

amik ko....

nak sangat buat maksiat

maslinamansor said...

cheqna,
buat malu jer..

[-suziey-] said...

hahahahahh lawak btl..adeiii khusyuk btl..siap nk nafikan lagi..padahal dh sah2 2-2 bogel..eeeekkke:D

honeylanz said...

hahahahah..kang dah kantoi sedunia tau..heheheh

Sharinginfoz said...

hati2 ya

SURIA AMANDA said...

hahahaha...amekkk...ada yang halal nak yang x halal...cash jer dapat...

honeylanz said...

mas, nnt email alamat ye. sabtu ni leh pos kan. honeylanz@gmail.com

CuTeMiUt78 said...

wakakakaka.... tak pasal2 kan.. eemmm tu la tuhan nak tunjuk kan kebenaran

suri said...

hohoho..
sungguh tak di sangka akhirnya jatuh jua kui..kui..kui..

maslinamansor said...

suziey,
depa ingat ada fesyen berbogel kot... :)

has,
tue la... asyik dok beromen jer

sharinginfoz,
kalau lah depa denagr nasihat tue... hehehe

suia amanda,
yang xhalal tue sedap...

cutemiut78,
padan muka, kan...

suri,
dari tingkat 1 tue...

penjejak maya said...

salam,

sendiri mau ingat la..

penjejak maya said...
This comment has been removed by the author.
Faizal The Newscaster said...

hahahahaha..
terover sampai tergolek!

melampau betul mereka itu!

Kancilbiru said...

woh gila ganas sampai tergolek...apa kes.

kak ina kl said...

tak halal memanglah jadi camtu..

klu yang halal mana boleh jadi camtu.

zulkbo said...

salam mas..
ermmm..macam2 kan
bila dah sedap tu
tak hengatttt...he he

piewahid said...

eh mas,
kan dia kata cuma ‘bergurau-senda’ he3

touya said...

macam nie erk diorang bergurau-senda ?

confirm malu gila