Monday, July 19, 2010

Aktiviti 'workout'

Bermula hari khamis lepas, budak-budak serumah aku ada la buat 'workout' sikit... Buat tarian untuk mengeluarkan lemak berlebihan. Member aku sorang tue bawa balik CD tarian yang terdiri dari penari-penari Britney Spear, Chistina Aguilera...

Masa mula-mula ikut step kat CD tue, memang kacau bilau. Sorang kekiri... sorang lagi ke kanan...
Tapi bila dah lama-lama sikit... tetap juga tak sama!!!! Asyik nak berlaga kaki atau tangan jer...
Nasib baik la si Akma (budak baru tue) tak dak kat rumah... Kalau tak memang dia tolong gelak kat kami bertiga...

Tapi kami enjoy buat tarian tue. Asalkan berpeluh, tak sama pun takpe kan...



Pagi tadi ingat nak makan nie...


Credit for PIC

Tapi sekali makan nie.....



Credit for PIC
Macam mana nak turun berat badan....

11 comments:

zulkbo said...

salam mas..
dah nama melayu
nasik lemak juga
la yang di carik
he he..saya makan
MCD pagi ni..

Sharinginfoz said...

makan kena sedap2 kan

mrs.ecam said...

hahahhahahha nasik lemak d hatiku.....hiihi

Jeng Ida said...

Salam kenal.... ceritanya asyik.... thanks...

Jeng Ida said...

Salam kenal.... ceritanya asyik.... thanks...

lydzar said...

baru sehari tak makan nasi lemak dah rasa rindu..esok nk kena gak carik nasi lemak mcm selalu

maslinamansor said...

waakumsalam zul,
makan macD dah pagi2...

sharinginfoz,
yea betul!!!!

mrs.ecam,
nasib lemat memang mendapat tempat dihati sesiapa pun...

jen ida,
salam kenal juga...

lyzdar,
dah jadi ketagih kan...

donnyien said...

fuh sodap nasi lemak tu..

touya said...

okay ! jom wat workout sesama

Lagenda said...

Eii..beshnya klu mak leh join korang!!! err. tp klu gini punya bekpes...lari 14 km pun susah nak turun nih!!

Kancilbiru said...

wahhh aku suka bab2 menari nih...tapi tak dak geng pulak kat umah...hihihi