Thursday, June 17, 2010

Kalau lah aku boleh dengar kedua-dua belah pihak...

Mesti korang dah dengar perceraian Sultan Brunei dan Azrinar Mazhar Hakim semalam. Sebab pengumuman perceraian disiarkan secara langsung semalam diseluruh Brunei.

Sebab diceraikan adalah atas sebab-sebab khas...

Well, aku memang tak puas kalau tak tahu puncanya. Memang banyak desas-desusnya kenapa bercerai.
Tapi kalau lah aku boleh dengar sendiri dari mulut-mulut yang boleh dipercayai...

Adakah aku mamarazzi...? Tak kuasa aku...!!!!

Cuma nak tau kenapa jer... hehehe

p/s: Jodoh pertemuan ditangan Allah swt

6 comments:

mamasue said...

mamasue pun tak puas ati...nak tau gak sebab nya...

Sharinginfoz said...

hmmm yang penting kita jadikan tauladan, anyway 5 tahun diaorang kahwin kan?

Kancilbiru said...

tu la...aku pun teringin gak nak tau...mgkin kena tggu azrinaz tu balik...

lydzar said...

soon mesti keluar gosip rasmi pasal ni kot

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

mas tolong la carikan ape puncanyer then leh la share story tu...nge..nge.

maslinamansor said...

mamasue,
Rasa macam jalan cerita tergantung... kan?

sharinginfoz,
yea 5 tahun... tahun 2005 diorang kawin

nizaa,
harap2 macam tue la

lydzar,
mesti ada punya...

anje,
mas pun tunggu jer...