Wednesday, June 30, 2010

Jom bercerita pasal roommate baru aku...

Namanya Akma... Errr... nama penuh aku tak tau.
Dia keja sebagai guru gantian kat sebuah sekolah rendah.
Halus jer orangnya...
Dah bertunang... rancang kawin tahun depan rasanya...
Umur 25 tahun...

Aku rasa dia masih lagi takut-takut dengan kami bertiga.
Mungkin sebab dia lagi muda dari kami... Dan aku baru tahu yang aku paling tua antara kami bertiga... berdasarkan bulan yer... tahun tetap sama...

Lemah lembut aku nampak orangnya. Aku bandingkan dengan kami bertiga la... Kasar sikit...
Bukan jenis keluar merayap walaupun tunang nyer dekat jer rumahnya dengan aku...
Tiap-tiap minggu balik (katanya la)... rumahnya dekat jer... kat Port Klang..

Yang mencari rumah sewa itu adalah bakal mak mertua... (sayang sungguh kat bakal menantunyer...)

Semalam dia baru tahu yang aku dah kawin dan ada anak sorang... (nampak sangat aku tak ramah mana...)

Sampai situ jer aku kenal dia... hehehe

11 comments:

piewahid said...

slm mas,
w/pun dh ada nak sorang, dlm erti kata lain, masih terserlah aura sbg anak dara... he3

JMR said...

nk berkenalan gk muleh?:-p

maslinamansor said...

waakumsalam...
ya betul!!!!


JMR,
boleh... kenalan dari jauh yer... :)

suri said...

alahai.
ni sapa yag di kira pemalau ni..huhu..
lama2 dia okey leee..hehheee

p/s:skrg nak cri makmertua baik2 bukan senag hoooo..

mrs.ecam said...

xpe br lg kn...leh knal mngenali lagikk...heee slmt dpt roomate br...ngeh3

zulkbo said...

salam Mas..
anda ni duduk bujang je?
mana letak hubby?

Sharinginfoz said...

apa yang pentinvg kerjasama.... happy2 selalu

ekin hamid said...

puan blog ni ada aura cam anak darez lagi ker?heheh..( aku lawak ja wei,jgn marah aku..)

touya said...

hahaha baru semalam tahu ?

Sumijelly said...

wah....... anak sorang?? pewitt......
errk..saya pun dh tawen..ada 3 org anak bujang.. ada sesiapa nak jd menantu ker?? hak3...


Sumijelly.com

Kancilbiru said...

wahahah...tu jer...maca ceta tak habis tapi oklah sbb tu maknanya ang tak busy body...kan..